Auttakaa kun en osaa mitään päättää itse

stupid shiny volvo owner

Aktiivinen jäsen
26.11.2007
2 013
0
36
Poika kun vihdoin saa oman huoneen niin haluan siitä hienon. Kaiken maailman idoita pyörii päässä.
Ensinnäkin väri. Sininen vai vihreä? Kahdella vai yhdellä sävyllä? Jos kahdella niin yksi tehosteseinä vai niin että boordilla jakaa?
Sisustustarroja ajattelin kun yksi ajatus ei taida onnistua. Siniselle pilviä ja lentsikoita vai mereneläviä? Vihreälle eläimiä vai autoja? Tai sitten siniselle olisi vaihtoehtona myös sellainen iiiso sisustustarra mikä on kuin varjokuva missä puu ja siinä kaksi lasta keinuu?

Ehdotuksia? Huonekalut on antiikkipetsiä ja valkoista.

En oikein osaa sanoa juuta enkä jaata kun en ole nähnyt mutta tuleeko liian kylmä väritykseltään jos maalaa siniseks et voisin kallistua sinne vihreen suuntaan. Se miten kuvioisin riippus lapsesta et tykkääkö enemmän autoista vai eläimistä.

minä tykkään sinisestä...tässä ois minusta kauniin sininen seinä=)
10-13pic%201%20.JPG

Meillä on tällanen lastenhuoneessa :) Eläinrakkaita kun ovat
http://designskins.fi/fi/kappale/koti---toimisto---koulu/din-formate/din-a2-42x59-4cm/aktionen/vitakraftvoegel/#panel-1

Sineinen on pojalle usein jotenkin mielikuvitukseton. Pojan huone on sininen, tytön pinkki on niin stereotyyppinen ajattelu. Mutta muuten kyllä sinisessä on kauniimpia sävyjä kuin vihreässä -mun mielestä :)

Yhteistyössä