Auttakaa kokematonta tässä asiassa!!Pliis:)

Heippa kaikille!
Olen raskaana viikolla 6+0. Olen käynyt tänään ultrassa ja verikokeissa. Raskaushormoni pitoisuus veressä oli tänään puolenpäivän aikaan n.5300. Ultrassa näkyi raskaussäkki/sikiöpussi (mikä onkaan? :D ) sekä ruskuaispussi. sikiöpussin koko oli tänään 12mm. Mutta kohdussa ei näkynyt mitään muuta kuin sikiöpussi&ruskuaispussi.

Voitteko ihanat ihmiset kertoa että olisiko noilla arvoilla (12mm ja hcg5300) pitänyt kohdussa näkyä muutakin kuin ruskuaispussi.
Kertokaa ihan rehellisesti omia kokemuksia tästä asiasta,en pelkää :saint:

Ja yksi tärkeä kysymys vielä :ashamed:
Voiko tuulimunaraskaudessa näkyä ruskuaispussi!?? :/

Minä kun en hirveästi ole perehtynyt tuohon asiaan,kertokaa vähän viisaammat minulle.Kiitos! :flower: :hug:


Hemulili 6+0
 
noista arvoista minä en tiedä. Nuo viikot ovat aika aikaiset. Sen tiedän, että sydämen syke tulee näkyä varmasti ultrassa vasta 7-8 viikolla.

Luulen että huolesi on vielä turha. Jos noilla viikoilla ei näy sydämen sykettä, voidaan huolestua.

Luottavaista mieltä sinne! :flower:
 
Tietääkseni tuulimunassa on kaikki muut, paitsi ite vauvanalku puuttuu.
Uskon että sulla kaikki hyvin.

Tossa on tietoa hcG:stä: http://metku.net/~pesu/faq.php

Mut ultrattiin rv 5+1 jolloin hcG oli 2011, ja kohdussa näkyi ruskuaispussi.
Rv 5+4 hcG oli 4271 ja rv 6+3 se oli 14781.

Nyt menossa rv 7+0

Syke näkyi ultrassa rv 6+5
 
Noista arvoista en tiedä, mutta kävin ekassa ultrassa yhtä aikaisin kuin sinä eli oli joko 5+6 tai 6+0. Minulla näky sekä sikiöpussi että ruskuaispussi mutta ei sikiötä. Uusi ultra oli 7+2 jolloin näky meidän pieni myös ja syke! Eli aivan mahdollista että sinullaki oli vain liian aikaste tuo ultra.
Ehdin paljo lukea tuulimunista yms. Tuo ruskuaispussi on ilmeisesti hyvä merkki, mutta ei varma.
 
Mulla oli rv 6+2 sikiöpussin mitta 16mm ja alkio 5mm ja syke myös löytyi. Ruskuaispussi näkyi ja siitä lääkäri sanoi, että hyvä merkki. Luulisin, että sullakin sit vähän myöhemmin näkyy myös alkio ja syke. Omassa ultrassa en olis varmaan alkiota edes itse osannut katsoa, ellei syke olisi näkynyt, niin pieni se oli. Nyt menossa rv 10+1



 
minulla oli tuulimuna raskaus ja oletettu rv 8+ näkyi vain sikiöpussi 63mm, eli ei ruskuaispussia.. ei kuulosta pahalta tilanteesi sillä viikkoja on vain niin vähän :saint: parin viikon päästä siellä pitäisi ja varmasti näkyykin pieni sykkivä sydän :heart:
 

Yhteistyössä