Auttakaa kirppisasiantuntijat ( hinnoittelusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lotta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lotta"

Vieras
Hei,

olen menossa huomenna kirppikselle ja hinnoittelu ihan hakusessa. En ole käynyt vuosiin, joten osaisiko joku vinkata muutamalle esimerkkituotteelle hintaa:

- iittalan ego astiasto
- iittalan kynttilänjalkoja, siis niitä värillisiä tuikuille
- reima vauvan toppahaalari
- avent tuttipullon lämmittäjä, tuttipullon desigfioija ja tuttipullon termarilaukku

Nämä siis vain esimerkkejä myyntiin menevistä, mutta olisin tosi kiitollinen vastauksista, jotta saisin vähän hakusen hinnoittelutasosta

[QUOTE="Lotta";28745143]Hei,

olen menossa huomenna kirppikselle ja hinnoittelu ihan hakusessa. En ole käynyt vuosiin, joten osaisiko joku vinkata muutamalle esimerkkituotteelle hintaa:

- iittalan ego astiasto
- iittalan kynttilänjalkoja, siis niitä värillisiä tuikuille
- reima vauvan toppahaalari
- avent tuttipullon lämmittäjä, tuttipullon desigfioija ja tuttipullon termarilaukku

Nämä siis vain esimerkkejä myyntiin menevistä, mutta olisin tosi kiitollinen vastauksista, jotta saisin vähän hakusen hinnoittelutasosta[/QUOTE]

Jos myyt Reiman haalarin kirpparilla niin olen omasta kokemuksesta huomannut, että hyväkuntoisen haalarin hinta voi olla n. 10-20 e, itse laitoin hinnaksi 15 e hyväkuntoiselle Reiman haalarille ja kukaan ei sitä ostanut. Sen takia myisinkin tuon Reiman haalarin mieluummin netissä, esim. Facebookin kirpputoreilla, huutonetissä tai tori.fi:ssä. Noista muista en osaa sanoa, noita Iittalan kynttilänjalkoja olen ostanut alennuksesta muistaakseni 15 e/3 kpl, joten varmaan itse laittaisin hinnaksi varmaankin 3-4 e/kpl, riippuen tietenkin niiden kunnosta.

Ei noi keräilytuotteilta kuulosta. Tuikut 2 eur, ego astiat 1-2 eur per tuote, riippuen kunnosta. Haalari 5 eur ja nuo aventit puhtaina 4 eur, mutta jos kulumaa niin 1-2 eur

Yhteistyössä