Auttakaa keksimään uusia ruokia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai et tykkää porkkanasta ja mä kun olisin kutsunut sun aterialle
"porkkanaakin on tullut puputettua ihan tarpeeksi."
41415099_e3de17b2ac.jpg

Salaateissa tykkään käyttää tuoretta pinaattia, näin keväisin löytyy babypinaatin nimellä salaattiosastoilta. Ei siis tarvitse ryöpätä, kuten kotimainen pinaatti.

Punajuuri on juureksista tosi maukas, tosin itse en vielä ole oikein tottunut siihen makuun. Ainakin uunijuuresten ainesosana maku on jäänyt multaiseksi, johtuisko liian miedosta maustamisesta.

Hunaja punajuuri"marinadissa" taittaa juuri tuota tunkkaisuutta, joten sitä ei kannata unohtaa. Mausteita se ei ehkä niinkään kaipaa, mutta suolaa ja pippuria on oltava.

Vuohenjuustohan on punajuuren tuttu ja voimakkaan makuisena erinomaisen toimiva seuralainen. :)

Salaateissa tykkään käyttää tuoretta pinaattia, näin keväisin löytyy babypinaatin nimellä salaattiosastoilta. Ei siis tarvitse ryöpätä, kuten kotimainen pinaatti.

Punajuuri on juureksista tosi maukas, tosin itse en vielä ole oikein tottunut siihen makuun. Ainakin uunijuuresten ainesosana maku on jäänyt multaiseksi, johtuisko liian miedosta maustamisesta.

Mä teen yleensä punajuuresta pataa johon tulee sitten jotain lihaakin, jauhelihaa, kinkkua tmv. siihen mukaan auraa ja kermaa, vähän pippuria.. Tosi hyvää :p

Yhteistyössä