auttakaa keksimään oliverille toinen nimi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihtapöksy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihtapöksy

Vieras
siinä se jo tulikin lyhykäisyydessään.
me halutaan pojasta ehdottomasti oliver, mutta mikä sopii toiseksi nimeksi? jotenki untuu niin vaikealta keksiä perään toinen... saa olla kolmekin nimeä.

toi anton on ihana! mä oon miettiny sitäki joskus, mut pitäiskö siihen olla kolmaski nimi? jotenki tuntuu että se töksähtää... Oliver Anton. en mä tiedä..lisää!=)

Alkuperäinen kirjoittaja vihtapöksy:
toi anton on ihana! mä oon miettiny sitäki joskus, mut pitäiskö siihen olla kolmaski nimi? jotenki tuntuu että se töksähtää... Oliver Anton. en mä tiedä..lisää!=)

Joo, kyllä se saattaa olla hieman töks. Mun ehdoton lempparinimi se on ja aina sitä kaikille ehdottelen. Pääni puhki täällä mietin jotain nimeä lisäksi.

en mä mitään ruotsinkielisiä nimiä hae. =)
tykkään vaan oliverista ja antonista. toi johannes sopis tonne perään hyvin kun mun miehen kolmas nimi on johannes... noniin, kiitoskiitos kaikille, meidän pojasta taitaa tulla Oliver Anton Johannes. pitää vielä saada miehen hyväksyntä.

Alkuperäinen kirjoittaja vihtapöksy:
en mä mitään ruotsinkielisiä nimiä hae. =)
tykkään vaan oliverista ja antonista. toi johannes sopis tonne perään hyvin kun mun miehen kolmas nimi on johannes... noniin, kiitoskiitos kaikille, meidän pojasta taitaa tulla Oliver Anton Johannes. pitää vielä saada miehen hyväksyntä.

Ihanaa =) hyvä sattuma tuo Johannes nimikin sitten. Hieno nimi :heart:

Yhteistyössä