vieras
Mikä hitto oli sen "supposepon" ja Karin autokorjaamon nimi?Ärsyttää kun muista.. ei varmaan kukaan muukaan 
siis muista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En edes musta tuollaista taalasbiiliä.
Suututtaa se tietovisamainos kun ei ne voi kertoa sitä vastausta..Alkuperäinen kirjoittaja shiver:tiedän kyl mist puhut, mut en kirveelläkään itse muista :headwall:
No näköjään.Kiitos!Tän ne taisi kyllä mainitakkin siinä mainoksessa,mut ei mul sytyttänyt yhtään.Nyt voin siis mennä nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja hih:se oli oikeesti taalasbiili,googletin!aleksi oli kans siinä mukana
Nii muuten olikiiAlkuperäinen kirjoittaja Niina:Ja karilla myöhemmin Karita Alasmaa![]()
taalasbiili ei ole oikea hakusanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En edes musta tuollaista taalasbiiliä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:taalasbiili ei ole oikea hakusanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En edes musta tuollaista taalasbiiliä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä hitto oli sen "supposepon" ja Karin autokorjaamon nimi?Ärsyttää kun muista.. ei varmaan kukaan muukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:taalasbiili ei ole oikea hakusanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En edes musta tuollaista taalasbiiliä.
Alkuperäinen kirjoittaja vompo:Muistan taalasbiilistä vain vähän, kari ainakin poltti jonkun auton siellä ja taisipa yrittää itsemurhaakin, ja myöhemmin myös salkkaripihassa ?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Suututtaa se tietovisamainos kun ei ne voi kertoa sitä vastausta..Alkuperäinen kirjoittaja shiver:tiedän kyl mist puhut, mut en kirveelläkään itse muista :headwall: