Auttakaa kaikki! Nilkanympärysmitta ja sukanvarret.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 0roosa0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

0roosa0

Tunnettu jäsen
08.06.2016
4 439
1 795
113
Kun järki menee, kun suurin osa sukista kiristää ihan pirusti nilkan kohdalta. Tai ainakin kunnon sukista, siis villapohjaisista näin talvisaikaan.

Jos mun nilkanympärys on 22 senttiä ja tohvelin koko 38-39 ja ostan sukat joiden koko on se tai hieman isompi (riippuen siitä millisella haarukalla niitä myydään) niin eihän varren kuuluisi kiristää?

Huipuinta, että myös miehen sukat kokoa 42-43 ovat varrestaan yhtä kireät.

Mitatkaa ja kommentoikaa, mä linkkaan tän viestiketjun jollekin sukanvalmistajalle jos edes muutama muu on samaa mieltä.

Mä en oo omissa sukissani mitään tuollaista huomannu.

Osta k-raudasta tms. "työvillasukkia"? Olisko niissä parempi mitoitus?...kestäviäkin ovat.

Lapsilla sen sijaan olen huomannut tuon kireän sukan suun! Eihän ne taho mennä jalkaan!!!

Mä en oo omissa sukissani mitään tuollaista huomannu.

Osta k-raudasta tms. "työvillasukkia"? Olisko niissä parempi mitoitus?...kestäviäkin ovat.

Lapsilla sen sijaan olen huomannut tuon kireän sukan suun! Eihän ne taho mennä jalkaan!!!

Jees, lasten sukissa sen huomaa helpommin kun ei niitä voi kiskoa silleen kuin omaan kinttuun.

Ja menempä kurkkimaan rautakauppojen sun muiden mitoituksia.

Kun järki menee, kun suurin osa sukista kiristää ihan pirusti nilkan kohdalta. Tai ainakin kunnon sukista, siis villapohjaisista näin talvisaikaan.

Jos mun nilkanympärys on 22 senttiä ja tohvelin koko 38-39 ja ostan sukat joiden koko on se tai hieman isompi (riippuen siitä millisella haarukalla niitä myydään) niin eihän varren kuuluisi kiristää?

Huipuinta, että myös miehen sukat kokoa 42-43 ovat varrestaan yhtä kireät.

Mitatkaa ja kommentoikaa, mä linkkaan tän viestiketjun jollekin sukanvalmistajalle jos edes muutama muu on samaa mieltä.
19cm nilkka/36-37 kenkä.

Yhteistyössä