Auttakaa hyvät ihmiset

• Viestiketjun aloittaja Karamelli
  • Ensimmäinen viesti
Karamelli
Mieheni antaa suukon lähtiessään töihin ja on muutenkin ihana ja huomaavainen. Hän ei enää ota syliin ,eikä ole kovin halukas harrastamaan seksiä. Tätä on jatkunut kohta viikon. Pitäisikö huolestua? Meillä on kolme lasta ja molemmat käyvät töissä. Illat hän viettää kanssamme ja viikonloput. Mieleeni on hiipinyt ajatus, että hän olisi ihastunut johonkin toiseen. Onko teillä kokemusta? Kysyessäni asiasta hän sanoo ettei hänellä ole ketään toista .Voinko luottaa? Nykymaailma on tälläinen ja itsekin olen vähän ylipainoinen 166/65kg, mutta mulla on kauniit kasvot. Ennen upea seksielämämme on muuttunut määrällisesti. Enää hän ei sano ylistäviä sanoja, eikä mieheni tuo kukkia. Tämä saattaa kuulostaa tyhmältä ,mutta olenko aivan suotta huolissani. Antakaa neuvoja ja olisiko muilla saman suuntaisia kokemuksia. Muuten kaikki hyvin :xmas:

Heippa sulle..ja en usko,et sun tuskin tarvii olla huolissas..meillä minä olen kotona,mut meillä 5lasta,nuorin 2v...vanhin 13,olemme nuoria itsekkin(eikä mitää "uskovaisia",vaik noi monta lasta),mies töissä..aamusta alkaa rumba,sit kaik pakolliset rutiinit,harrastukset ym ym..mulla usein iltasin töitä pojan harrastustoiminnas...sit kun itse haluais,ei voida,ku lapset pyörii..illal jo isoin lapsista valvoo ja kun vihdoin ois mahdollista,ei jaksa tai sit jo "halut" kodonnut =) tsemppiä kuitenkin :saint: vielä tulee takasin varmasti se hyvä aika,jota ennen oli..kai tämä on vaihe...

joo...ei aina todellakaan herkkua tää arki ja ois kiva joskus nauttia miehestäkin,mutta... =) tätä tämä on,hoitajat meillä kiven alla,pari kertaa vuodes päästää kahestaa esim Tallinnaan...mutta niinku nytkin yli viikko menny edellisestä kerrasta...mutta voihan tätä parisuhdetta hoitaa muutenkin...hih..ehkä tänään jaksais,kun tuun illal ysin jälkee kotiin pojan harkkahommista..tai katotaan..hih!!!
Tää on elämää vain =)

Karamelli
Pelkään, että mies pettää minua? Etsin kadonnutta vyötäröäni. Ihokin on stressistä kuiva. En ole mitenkään tyytyväinen ulkonäkööni. Mieheni on kokki ja tulee kotiin vasta 21.30 ,kun työpäivä päättyy 21.00 ja matkaa on 18km. Olemme olleet viisi vuotta naimisissa ja sain juuri keskenmenon kaksi viikoa sitten. Riitoja meillä ei pahemmin ole. Huumoria riittää ,mutta hellyyttä ei. Hoidamme tosi tunnollisesti lapsia ja yleensä minä olen 21.00, niin väsynyt ettei seksi enää kiinnosta. Koska mies ei ole mielestäni tarpeeksi romanttinen ,niin minua ei seksi kiinnosta :( :'(

166cm ja 65kg ja sanot olevas ylipainonen!! :D Mä oon saman mittanen ja joskus painoin myös saman verran ja voin sanoa et näytin hyvältä...Siis tää ei liity tähän juttuun juurikaan mut heti pisti silmään...

Karamelli
En ole valitettavasti keksinyt. Olen siro ,jalkani ovat hoikat ja omena vyötärö. Mies on ilmoittanutkin että olen ruma ja minun pitäisi laihtua. Ei toi omenavyötärö ole helppo asia .Pitääkö ,v... kun toisella on paha mieli?! Miksi mieheni ei enää arvosta minua.

-peukku-
Jos miehesi on ollut viikon "haluton", en olisi vielä ihan kovin huolissani. Olenpa kuullut pariskunnista, jotka elävät kuin sisko ja veli useita VUOSIA.

Kyllä se siitä! :flower:

Yhteistyössä