Auttakaa, huomena työhaastattelu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Menen erääseen vakuutusyhtiöön työhaastatteluun, pääsin kolmen parhaan joukkoon. Olin jo yhdessä kaksi tuntia kestävässä haastattelussa , sekä olen tehnyt myös testin ja nyt huomena jotku isot pomot myös haastattelussa mukana.

Pikkasen jännittää. Mitä minun nyt kannattaisi ottaa huomioon huomena jne. Voi että ...

Ruumiin kieli. Älä pistä käsiäsi puuskaan rinnan päälle, ja jalat myös nätisti ristissä. Kädet rentona ja vaikka kuinka tekis mieli vetää ittensä suppuun ja turvaan niin se kielii jännittämisestä yms. Ja tietenkin hyvä ulosanti jne.

Mun mielestä paras neuvo työhaastatteluun on se, että menet sinne niinkuin se työpaikka olis sun ja kyseessä olisi vaan peruspalaveri. Sillä asenteella pysyt itsevarmana ja mikä tärkeintä:omana itsenäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Mun mielestä paras neuvo työhaastatteluun on se, että menet sinne niinkuin se työpaikka olis sun ja kyseessä olisi vaan peruspalaveri. Sillä asenteella pysyt itsevarmana ja mikä tärkeintä:omana itsenäsi.

hymiö ei ollut tarkoitus, omana itsenäsi siis piti lukeman.

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:

Aivan, huij oikein kylmiä väreitä tulee, kun mietin jos alkavat kyselemään jotain kummia asiota, joihin en osaa kunnolla tai oikein vastata.. :O

Ap

No kukaan ei ole täydellinen. Koittaisit vaan jos mahdollista olla hermoilematta.

Ajattele, että sä olet hyvä ja kiva ihminen, ja he tykkäävät sinusta. Hymyilet ja olet luonteva. Jollet osaa kaikkia faktoja, niin äkkiä ne fiksu ihminen oppisi.

Päätät jo aamulla, että saat sen paikan ja hoet sitä itsellesi koko matkan haastatteluun. Tämä ei tarkoita kuitenkaan, että ylimielinen saisi olla. Tsemppiä haastatteluun.

motivoitunut tulemaan juuri tähän työhön, että tämä on juuri sinun urallesi oikea askel, ( mutta säilytä asiallinen ja rauhallinen käytös koko ajan) tämä antaa kuvan ihmisestä jolla on itsetunto kohdillaan. Tällä asenteella itse sain juuri töitä juuri tuollaisen tiukan karsinnan jälkeen.

Yhteistyössä