Auttakaa höppänää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kristina

Vieras
Olen se sama joka aiemmin päivällä kertoi ihastuksesta josta ei tiedä mitään ( jos joku muistaa )

Vielä lyhyesti niille jotka eivät aikaisempaa viestiä lukeneet, että olen siis ihastunut ihmiseen josta en tiedä mitään muuta kuin missä hän on töissä. Nyt yritän epätoivoisesti saada tietoa hänestä että saisin yhteyden. Rohkeus ei riitä mennä tunnustamaan tunteita suoraan.

Kertokaahan, pitäisikö minun mennä vielä kerran hänen työpaikalleen jotain tyhjää asiaa toimittamaan ja yrittää urkkia hänen nimensä nimikyltistä, jos hänellä sellainen sattuu olemaan? Tai jos ei nimilappua ole niin työntää legendaarinen puh.numero lappu kouraan. Miten voin mennä niin lähelle häntä pyörtymättä...
Jos nyt jätän asian tähän, en tiedä koska seuraava tilaisuus tulisi, koska asun melko kaukana hänen työpaikastaan.

Kuulostanko jo ihan hullulta ja teiniltä ja ties mitä? :ashamed:
Mitähän tässä pitäisi tehdä...

Ja jos joku aikoo vain haukkua ja mollata niin voi suoraan jättää kommentoimatta koska tämä asia on minulle tärkeä hullunkurisuudestaan huolimatta...

No kerronpa mitä tein itse:
Olin ihastunut kaupassa työskentelevään hymyileväiseen naiseen. Kaupassa myytiin erikoistavaroita, joten sinne ei oikein voinut mennä noin vain joka päivä palloilemaan.

Mietin sitten pääni puhki ja lopulta tunteet pakottivat askeleeni usein kyseiseen liikkeeseen. Ostelin silmänlumeeksi pikkutavaraa jota en tarvinnut. Tunteet vaikuttivat molemminpuolisilta lämpimistä katseista päätellen. Tämä lisäsi entisestään haaveilua.

Yritin tihrustella nimeä nimikyltistä, mutta kerran huomasin, että se lukee kassakuitissa. Sitten keräsin rohkeutta ja otin luurin käteen. Ehdotin yhteistä iltamenoa ja siitä se sitten lähti.

Mitä tästä opimme? Ei kannata piinata itseään, vaan pitää käydä rohkeasti asiaan jos tunteet ovat tuollaiset. Jos saat kuitenkin pakit, niin se surettaa kyllä vähän aikaa, mutta menee sitten ohi. Epätietoisuudessa on paljon ikävämpi elää.

Yhteistyössä