Auttakaa homepisteasiassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos kovasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos kovasti

Vieras
stressaa!!

kotonamme ollaan havaittu pieniä tummia pisteitä suihkuhuoneen kaakelien sementtisaumoissa ja putsattiin ne ja ne on pysynyt noin 1kk haaleampina, mutta ehkä hiukan tummentunut, omasta mielestäin, mies sanoo että vielä on yhtä haaleat ettei olisi päässyt tummumaan. Ja sanoo myös, että "katsotaan rauhassa" tilannetta ja että ei ne ole nyt niin paha homma...

olen äiti pikkuiselle 1v tytölle ja heinäkuussa on laskettu aika ja oon ihan huolissani.. 1v on 5kk sairastanut joka kuun alussa flunssan ja yskä on vieläkin. en voi olla ajattelematta että pienistä "homepisteistä" ei olisi juuri flunssassa niin usein.

isännöitsijälle mainittiin ja pyydettiin apua tuolloin kun tummaksi havaittiin nuo pisteet..käski olla yhteydessä ensin terv.tarkastajaan. Sinne soitin ja pääsee paikalle VASTA elokuussa ja mun hermot on ihan kireellä ja haluaisin mieluummin nauttia täysin siemauksin raskauteni loppuajasta ja että ihana pikkuvauva tulee kotiin! vaan nyt en oikein osaa olla hymysuin kun tämä asia stressaa.

Mistä nyt mun kannattaa pyytää kosteusmittaus?! soitanko isännöitsijälle ja pyydän hänen hoitamaan asia? en jotenkin usko että asia etenisi hyvin.. Mistä espoossa muualta kannattaa/suosittelette tilaamaan mittaaja? onko joku hyvä ja luotettava paikka?

Mies on huolissaan kanssa kyllä mutta ei oikein vain tee nyt asialle mitään :( MINÄ HALUAN TEHDÄ ja saada asioihin selvyyttä mutta auttakaa mua, mihin on nyt järkevin soittaa??

Koska terv.tarkastajan tuloon on niin paljon aikaa vielä, haluan sen kosteusmittauksen edes että jotain osviittaa saa tilanteesta tuolla kylpyhuoneessa..

:( epätoivoinen äiti

Me käytettiin RakSystemsiä. Oli hyvä ja luotettava. Ne tutki meillä paljon muutakin. Oli ihan pätevät jutut ja saatiin edellisiltä omistajilta 10 000 euroa korjauksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja BitchAl:
Me käytettiin RakSystemsiä. Oli hyvä ja luotettava. Ne tutki meillä paljon muutakin. Oli ihan pätevät jutut ja saatiin edellisiltä omistajilta 10 000 euroa korjauksiin.

hahaa tuohon firmaan en luottais pätkääkää!!!

Yhteistyössä