Auttakaa häävierasta vaatteiden kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pätkäpullero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pätkäpullero

Vieras
Olen menossa pian häihin enkä kerta kaikkiaan tajua, mitä pistäisin päälleni. Jo vartalo on ongelma, sillä olen lyhyt, jonkin verran ylipainoinen ja erittäin leveälanteinen. Lisäksi asun pikkukaupungissa, jossa on vain nämä perusketjut Lindex, Seppälä jne. sekä pari hyvin kallista putiikkityyppistä kauppaa. Kolmanneksi en tiedä, mitä ihmiset yleensä häissä pitävät päällään, kun edellisistä häistä on vuosia.

Osaisiko joku vaikka kuvan kanssa vinkata jotain, että tietäisin edes mitä etsiä? Tai jos jossain nettikaupassa olisi häihin sopivaa asua tällaiselle pätkäpullerolle?

Alkuperäinen kirjoittaja MB:
Mitä kokoa sä noin suunnilleen oot? Niin ja koska ne häät on, kesän alussa nyt keväällä??

Niin ja mitä nyt sit VOI näyttää ja mitä pitää pistää piiloon? Eli saako käsivarret näkyä? Vai onko sulla allikammo, monilla on. Entäs sääret? Voiko niitä vilautella? jne..

Kiitos, heti sain jo vastauksia. Nyt siis lisäselvitystä: käsivarret ovat ok eli saavat näkyä. Sääret myös ok. Vyötärö ok. Mutta takapuoli ja reidet EI OK. Koko on varmaan 44 juuri tuon alaosan takia, yläkroppa on pienempi. Tissejäkin kuitenkin on.

Häät ovat toukokuun alussa, joten aikaa on vajaa kuukausi.

Nyt menen tuonne ostox.fi:n sivuille kurkkaamaan, ihan tuntematon nimi.

No niin, ostox.fi on selattu ja puolipitkät sifonki-satiinimekot miellyttävät kyllä. Jos tuohon hommaisi jonkin vähän näyttävämmän huivin tai jotain muuta lämmikettä, niin tarkenisi toukokuun alussakin. Mutta nyt ongelmat: onko laatu ok? Kuvista ei voi päätellä mitään. Toimitusajaksi luvataan 2-4 viikkoa - onko siitä kokemusta kenelläkään? Jotenkin firma ei tunnu yhtä luotettavalta kuin jotkut Ellokset yms., mutta aika kivoja mekkoja siellä tosiaan oli ja kellohelmaa, joka itselleni sopisi kyllä hyvin.

Voi että tähän menee hermo.

Mietin tämän illan ja huomenna ehkä tilaan tuolta. Kiitos vinkin antaneille! Jos jollekin tulee mieleen joku muu tämänmalliselle sopiva (ja alle satasen maksava...) puku vaikka netistä, niin olen tosi kiitollinen.

Yhteistyössä