Auttakaa haalarin koon valinnassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja kaipaisin :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja kaipaisin :)

Vieras
Elikkä, pitäis tuolle 1,5v ostaa uusi haalari. Hän on kooltaan 80cm ja 10kg. Nyt on käytössä Remun 80cm toppahaalari ja siinä alkaa hihat ja lahkeet käydä lyhkäsiksi ja pitäis uutta haalaria ostaa. Mut olen kahden vaiheilla ostanko Remun 86cm babymallin, vai sitten 92cm haalarin, joka ei ole babymallia. Kummin te tekisitte?
Tuossa 92cm kun on tuo vyötärökuminauha niin se istuis paremmin vaikka oiskin hieman reilu vielä. Lapsi siis leikkii tuolla lumessa ihan omikseen, möyrii koko ulkoilun ajan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Ite en ostas enää babymallia tuon ikäselle vaan vaan ihan tavallisen 86 kokosen puvun.

Mut noita Remuja ei taida 86 koossa olla tavallista mallia. Ja Remun haluan ostaa siis =)

Kyllä miusta on, käyppä kattoo Travallen sivut kyllä miusta näytti olevan tavallista mallia ihan koosta 80 lähtien :)

http://www.travalle.fi/tuotteet.php

Ite en ostas enää babymallia tuon ikäselle vaan vaan ihan tavallisen 86 kokosen puvun.

Mut noita Remuja ei taida 86 koossa olla tavallista mallia. Ja Remun haluan ostaa siis =)

Kyllä miusta on, käyppä kattoo Travallen sivut kyllä miusta näytti olevan tavallista mallia ihan koosta 80 lähtien :)

Aivan, no meidän marketeissa on sitten vissiin vähän huonompi tuo valikoima =)

Voihan se olla että se koko on vaikka loppunu, löytyskö jostain nettikaupasta remun pukuja?

92 on kuitenkin aika reilu vielä jos käyttää nyt kokoa 80.

Voihan se olla että se koko on vaikka loppunu, löytyskö jostain nettikaupasta remun pukuja?

92 on kuitenkin aika reilu vielä jos käyttää nyt kokoa 80.

Niin voi kyllä olla.
Tuolta Travallen sivuilta ei vissiin voi tilata, ja kyseinen paikka on aivan liian kaukana muuten. =)

Mä taas ostaisin babymallin. Koko 92 taitaa tosiaan olla hiukan iso. Remuista tosin sanotaan, että ovat pienehköjä. Meillä haalarikoko 92 oli reilu 2 vuotiaan ja 92-98cm mittaisen haalari. On varmaan turhan iso tälle talvelle. Vyötäröä kuromallakaan puvusta ei saa mukavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Mä taas ostaisin babymallin. Koko 92 taitaa tosiaan olla hiukan iso. Remuista tosin sanotaan, että ovat pienehköjä. Meillä haalarikoko 92 oli reilu 2 vuotiaan ja 92-98cm mittaisen haalari. On varmaan turhan iso tälle talvelle. Vyötäröä kuromallakaan puvusta ei saa mukavaa.

Minusta noissa Remuissa on hihat tosi lyhkäset, meillä on isommilla Remuhaalarit ja hihoista ne ensin pieneksi menee. Sen takia tuota koko hommaa tässä mietiskelen =) Tuossa 80 haalarissa tosiaankin nuo hihat on jäänet lyhyiksi, kun tuolla hangessa möyrii, niin hihat nousee puoleen käsivarteen :/

Meillä on ollut paljon Remua, ja mä sanoisin että ota se 92cm, ainakin siinä tapauksessa että haluat käyttää samaa haalaria ensi talvenakin :) Se on kuitenkin aika ohkainen ja notkea haalari, ei niin haittaa vaikka on isokin.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Meillä on ollut paljon Remua, ja mä sanoisin että ota se 92cm, ainakin siinä tapauksessa että haluat käyttää samaa haalaria ensi talvenakin :) Se on kuitenkin aika ohkainen ja notkea haalari, ei niin haittaa vaikka on isokin.

No mielellään minä sitä käyttäisin pojalla vielä ens syksynä, harmittaa joka välissä olla ostamassa haalareita.

http://www.huuto.net/kohteet/remu-travalle-toppahaalari-musta86cm-/119877180

Kyllä mä päädyn kokoon 92, sillä tuossa huutonetin ilmoituksessa on koon 86 mitat ja mitoin sitten tuon 80 haalarin, niin esim. kainalo-hihansuu mitta on vain 2cm pidempi tuossa 86. Joten kyllä se tuo 92 saa olla! =)

Yhteistyössä