Auttakaa, en osaa päättää mitkä vaunut ostan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunuiluja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunuiluja

Vieras
Olen kauan etsinyt unelmavaunuja ja ei niitä millään löytynyt. Nyt kun olen netissä muutaman päivän roikkunut ja tuntuu, että nyt onki liikaa unelmavaunuja ja en osaa päättää. Osaa olenkin päässyt kauppassa kokeilemaan. Ja saa muuten ehdotella omia vaunuja.
Tässä minun vihtoehdot:
quinny buzz 4
easywalker qtro
bugaboo cameleon
bugaboo bee
mutsy slider

Niin ja te joilla ei ole kokemuksia mistään nuista minun mainitsemista vaunuista, kertokaa oma mielipide. Silloin voin hoksata jotain oleellista, mitä itse en ole huomannut.

Olen kauan etsinyt unelmavaunuja ja ei niitä millään löytynyt. Nyt kun olen netissä muutaman päivän roikkunut ja tuntuu, että nyt onki liikaa unelmavaunuja ja en osaa päättää. Osaa olenkin päässyt kauppassa kokeilemaan. Ja saa muuten ehdotella omia vaunuja.
Tässä minun vihtoehdot:
quinny buzz 4
easywalker qtro
bugaboo cameleon
bugaboo bee
mutsy slider

Rakastin quinnyn buzzeja mutta en niitä ottaisi ainoiksi vaunuiksi, ne kun ei ole suomen talvessa ihan parhaat. Jos et asu helsingissä niin lähtisin arpomaan easywalkereiden ja mutsyjen välillä. Jos taas asut helsingissä missä kadut aurataan nopeasti niin kaikki noista on hyviä. Itse ottaisin nyt joko Mutsyt taikka Bugaboot.

Meillä oli easywalker sky yhdistelmät ja oli ihan mahtavat sekä kesällä että talvella.. vaikka oli lunta paljon niin ei ollut yhtään raskaat työntää.. Muutenkin meni pieneen tilaan jo oli tosi kätevät.

Ei ole kokemuksia noista, mutta mutsystä kylläkin. Meillä siis urban ridet ja tyytyväisiä ollaan oltu, erittäin ladukkaat rattaat. Sinun vaihtoehdoista tutustuisin paremmin easywalkeriin.

Bugikset! Meillä ne ja ihan parhaat. Ihan höpöä se, että kesärattaat. Rattaihin saa huippu talvirenkaat, jotka on oikeasti hyvät talvella ja maastossa. Lisäksi ovt tosi monipuoliset rattaat. Mitenkäs bugaboo dongey yhdenistuttavina?

Bugikset! Meillä ne ja ihan parhaat. Ihan höpöä se, että kesärattaat. Rattaihin saa huippu talvirenkaat, jotka on oikeasti hyvät talvella ja maastossa. Lisäksi ovt tosi monipuoliset rattaat. Mitenkäs bugaboo dongey yhdenistuttavina?

Bugaboo Cameleon on todellakin ihan täydellinen paketti! Talvirenkaat alle, niin mikään ei pitele hangessakaan. Kaiken lisäksi ovat huippukevyet, joten kulkevat hangilla jopa paremmin kuin esim. Emmaljunga City Cross tai Teutonia Spirit, mitkä meillä ennen oli. Seisomalaudalle, jos tulee joskus tarvetta, ei mikään ole parempi kuin Bugaboon lauta! Yhdellä kädellä työnnät kahtakin lasta kepeästi ja kieputat ympäri vaikka kuinka ahtaassa paikassa. Bugaboot ovat todella KESTÄVÄT, vaikka vaikutelma oli minusta ensialkuun jotenkin heppoinen keveyden vuoksi. Ollaan kuljettu keskellä metsääkin sillä kaksipyörätoiminnolla perässä vetäen ja toimii! Istuimen saat vaikka kyläillessä laitettua lattialle sitteriksi jne jne jne. Meillä oli siitäkin ominaisuudesta iloa vauvan ollessa 6kk, niin saatiin juoda kahveet kylässä rauhassa, kun toinen ei ryöminyt sillä välin kukkamultiin. Lisäksi voit vaihdella mm. kuomun väriä mielen ja kyllästymisen mukaan, jos satut kuulumaan meihin vaunufriikkeihin ;)
Meillä on myös Bugaboo Bee+, mutta niitä en ainokaisiksi ottaisi, koska niillä ei kyllä vaikeassa maastossa tai hangessa mennä. Matkarattaina ovat kyllä parhaat!

Mistään ei ole kokemuksia.

quinny buzz 4 - Jotenkin heppoisen oloiset, ei varmaankaan pääse suomen talvessa. Näyttää lyhyt ikäiseltä.
easywalker qtro - taaperon kasvoja ei saa työntäjään päin, minusta miinus. Miten vetoketjusäätö selkänojassa, onko laadukas?
bugaboo cameleon - Monipuoliset todellakin. Ulkonäkö ei miellytä
bugaboo bee - Tosi kivat. Miten menee lumihangessa? Matkarattaina varmaan loistavat, kun ratasosankin saa käännetyä.
mutsy slider - Tuntematon merkki. Hauskan näköiset. Iso ostoskori pisti silmään heti, tämä siis plussaa.

Meillä siis hyökkäysvaunut ja kyllä haaveilen paljon kääntyvistä etupyöristä. Eli varmasti kun jonkun noista ostat, et tule katumaan!

Googlesta katsoin kuvista, että bee+:ssa on käännettävä istuinosa. Meillä quinny buzz ja ostimme ne alun perin kaupunkirattaiksi. Hyökkäysvaunut lähtivät nopeesti eteenpäin, kun jäivät käyttämättömäksi. Tykätty ollaan paljon!

Mulla ei niin merkillä ole väliä, tietty jotkut pilipalit jätän ostamatta. Kriteereinä on; heittoaisa, iso tavarakori, nivelillä säädettävä työntöaisa, 5-piste valjaat, isot renkaat (ei ilmakumi!).

Meillä oli nuo quinnyt kaupunkirattaina ja musta ne oli ihan ok, mies ei tykännyt niistä yhtään. Ne ovat vähän hepposet rattaat. Talviolosuhteissa eivät kovinkaan hyvät, mutta kauppakeskuksissa näppärät. Hienon näköiset ne ovat. Mutta en suosittelisi.

Tässä selvitetty hyvin erot Bugaboo bee vs. Bugaboo bee+. Olen ollut todella tyytyväinen omiin plussiimme, jotka on siis matkarataskäytössä meillä.
Siniset on siis tuossa ne uudemmat plus-malliset ja keltaisia ei saa enää kai kuin käytettynä (molemmissa valittavana kuomun väriksi musta, sininen, keltainen, khaki, punainen ja pinkki)
http://www.youtube.com/watch?v=y4N2iX_QeSA

Yhteistyössä