Auttakaa, en muista yhden ripsivärin nimeä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viiiieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viiiieras"

Vieras
Niitä saa (äitini mukaan, joten en tiedä) vain laivalta ja lentokentiltä ja äiti on käyttänyt sitä niin kauan kuin muistan eli muuttumattomana lähes pakkausta myöten ollut viimeiset 20 + vuotta. Pestään 37 asteessa pois eli sellainen osittain vedenkestävä ripsari. Olen nyt miettinyt kaksi päivää sitä nimeä, jonka kyllä muistan heti kun kuulen, tosi ärsyttävää! Tarkoitus olisi siis äidilleni ostaa joululahjaksi laivalta tuollainen ripsiväri, jos vaan tietäisi mitä etsii :)

No sehän tuli kuin apteekinhyllyltä :D Kiitos! Toi se juurikin oli. Mä arvelinkin, että sitä nykyään saa jo ihan kaupastakin, mutta joskus 90-luvulla ei saanut ja koko suku käytti sitä, kun oli niiiiin paras tuote ;D

[QUOTE="viiiiiieras";29273455]No sehän tuli kuin apteekinhyllyltä :D Kiitos! Toi se juurikin oli. Mä arvelinkin, että sitä nykyään saa jo ihan kaupastakin, mutta joskus 90-luvulla ei saanut ja koko suku käytti sitä, kun oli niiiiin paras tuote ;D[/QUOTE]

Nyt mua ihan naurattaa, kun sitä saakin joka paikasta ja puoli sukua pummaa aina tuomaan sitä risteilyltä ;) Pitäisköhän ne jo päivittää nykyaikaan vai antaako vaan hamstrata niitä matkoilta ;DDD Itse en tykännyt, niin en ole asiaan perehtynyt...

• Tykkää
Reactions: Pari juttua...
Vähän edullisempi vaihtoehto on myös Cliniquen Lash power mascara ja vielä edullisempi on Lorealilla double extension beauty tubes mascara. Sitten on vielä joku korealainen merkki, edullinen, mutta kuulemma parempi kui nuo Kanebo, Loreal ja Clinique, sen nimen haluaisin itsekin muistaa...

[QUOTE="mie";29273551]Vähän edullisempi vaihtoehto on myös Cliniquen Lash power mascara ja vielä edullisempi on Lorealilla double extension beauty tubes mascara. Sitten on vielä joku korealainen merkki, edullinen, mutta kuulemma parempi kui nuo Kanebo, Loreal ja Clinique, sen nimen haluaisin itsekin muistaa...[/QUOTE]

Noi on varmasti hyviä, mutta tässä tapauksessa tommosen ostaminen olisi sama kuin Miikkarivanhemmalle ehdottaisi vaatteiden hankintaa Citymarketista tai kehoittaisi Tupperware-uskovaista käväisemään Ikeassa, jossa samoja purkkeja saa melkein ilmaiseksi (ja uskokaa vaan, suvulla on ollut myös Tupperware-vaihe 80-90-luvun taitteessa ja nykyään niillä on jotain ihme postimyyntivitamiinijuttuja menossa...)