Auttakaa avutonta!

• Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti
eräs
Asutaan todella ahtaasti rahatilanteen takia. Säilytystilana vain yksi vaatekaappi ja tuplahenkarikaappi, sekä vaatehuone. Lipastoja on kolme, yksi kengille, yksi lakanoille ja tyynyliinoille ja yksi lehdille + pientavaroille.
Keittiön kaapit on tietenkin täynnä astioita.
Vaatehuoneessa on kolmen lapsemme vaatteet, yksi hylly per lapsi. Muuten siellä on "varastokamaa" jotka ei enää häkkivarastoomme mahtuneet.
Ja siinä yhdessä vaatekaapissa on mieheni ja minun vaatteita sekä henkarikaapissa kaikki henkarivaatteet niin lasten kuin aikuistenkin, sekä alaosassa laatikoissa vaatetta ja juhlakengät.

Nyt sitten kun on otettu nämä paksummat vaatteet esille niin miehen ja minun vaatteet ei kerta kaikkiaan mahdu enää yhdeen kapeaan kaappiin. Eli niitä on nyt sitten kolmessa pyykkikorissa makuuhuoneemme lattialla :headwall:
Ne tietenkin pölyttyy siinä ja ei se nyt ole kyllä kovin nättiäkään.
Vaatehuone on niin täynnä laatikoita ja tavaraa ettei sinne mahdu edes astumaan sisään.
Eteisessä ja meidän vanhempien makuuhuoneessa on myös laatikoita jotka ei mahdu varastoon.

Mitä ihmettä teemme tälle tavara paljoudelle???
Mitään näistä ei jouda kirpputorille, olen jo varmaan puolet sinne lahjoittanut, mutta silti tuntui jäävän.
Säilytysvinkkejä kaivataan nyt siis todella ja suurelle määrälle tavaraa!!!
-kiitos :) -

saa ihan kivasti tavaraa, ehkä sohvankin. Kannellisia laatikoita me ostettiin, sellaisia litteitä. Kylppärin seinätilaa vois myös ottaa käyttöön sellaisten roikkuvien lokerikkojen avulla. Vaikka pyyhkeet niihin, niin säästyy kaappitilaa.

Yhteistyössä