Auttakaa avutonta kesätyöpaikan hakijaa....!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva :)

Vieras
Olen nyt etsiny netistä yrityksiä, minne hakea kesätöihin. Yhteystiedoissa löytyy yleensä vain numero keskukseen. Kehtaanko soitella ja kysellä sitä kautta onko kesätyöpaikkoja auki täällä paikkakunnalla? Kun suurimmassa osassa näitä yrityksiä ei lue mitään kesätöistä. Sitten vielä kysyisin, että soitanko vai menenkö paikkakunnalla olevaan toimistoon suoraan kyseleen töitä? Kumpi ois parempi? Soitella keskukseen vai mennä naamatusten?

Ei paikanpäälle. EI niillä välttämättä ole aikaa heti sun kanssa keskustella kesätöistä. Taii riippuu tietty millasta työtä haet. Kuitenkin isoilla ektjuilla on taatusti joku avoin hakukaavake netissä.

Ei paikanpäälle - Keskuksessa ei tosiaankaan tiedetä / osata / ehditä / pystytä ohjaamaan vain jonkun puheille.

Katsot netistä ne avoimet paikat, haet niitä ja soitat / laitat sähköpostia niissä mainituille yhteyshenkilöille.

Juuri tänään joku sanoi lehdessä, että pitäisi mennä paikan päälle. Minä en ole ikinä mennyt ja silti saanut töitä. En tiedä olisiko se sitten hyvä mennä paikan päälle, mutta jotenkin tuntuu, että ei niillä ole aikaa ruveta juttelemaan kesken työpäivän jokaisen työnhakijan kanssa. Mua ainakin enemmänkin ärsyttäis, jos joku tulis vinkuu töitä kesken mun työpäivän. Mä laittaisin sähköpostilla hakemuksen ja soittaisin vielä perään.

Juuri tänään joku sanoi lehdessä, että pitäisi mennä paikan päälle. Minä en ole ikinä mennyt ja silti saanut töitä. En tiedä olisiko se sitten hyvä mennä paikan päälle, mutta jotenkin tuntuu, että ei niillä ole aikaa ruveta juttelemaan kesken työpäivän jokaisen työnhakijan kanssa. Mua ainakin enemmänkin ärsyttäis, jos joku tulis vinkuu töitä kesken mun työpäivän. Mä laittaisin sähköpostilla hakemuksen ja soittaisin vielä perään.

Sähköposti ois muuten hyvä, mutta missään ei nimiä :/ vain numero keskukseen ja osoite pääkallopaikalle ja sivukonttoreihin.

Yhteistyössä