AUTTAKAA ARVIOIMAAN HUUTONET HYVITYSTÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
ostin pelikonsolin yms muuta hintaan 125+postit.
siinä oli vaikka mitä mukana
mutta kohteessa ei ollut mainittu näitä
vikoja eli (kyse ps2)

autot disney playstation peli ei toimi ihan naarmuinen
sims in the city ei toimi ihan naarmuinen,
singstars legendat ei toimi järkyttävät naarmut
yksi ohjain tatti jumittuu
singstars sininen mikki rikki poikki se pää sieltä ettei ota kosketusta.
Muutenkin harmitti että lasten pelit naarmuisia mutta ne nyt pidetään.

nyt olen pyytänyt että myyjä ottaisi nuo palautuksena takaisin ja hyvittäisi
ja hän käski hyvitys hintaa minun sanoa mutta enhän minä osaa ja pyydän teiltä apua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielestäni kaupan purkaminen olisi reilua. Jos haluat pitää osan kamoista, niin hankala sanoa.

voi vitsi..
tossa tuli paljon muutakin tavaraa että ne tosiaan tahdottaisiin pitää kuitenkin mutta nuo aivan rikkinäiset pistää takasin..toisaalta voi laittaa ton mikki jutun kokonaan mitä tolla yhellä mikillä muuten tekee=(

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
siis pelit ei toimi, mutta haluat ne pitää kuitenkin??

selitin vaikeasti
nuo mitkä kirjoitin tuonne halutaan lähettää takaisin koska ne ei toimi ollenkaan.
mutta noi pitkä saatiin jotenkuten nyt alustavasti pelaan halutaan pitää ja myös noi jotka toimi vaikka oli naarmuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
siis pelit ei toimi, mutta haluat ne pitää kuitenkin??

selitin vaikeasti
nuo mitkä kirjoitin tuonne halutaan lähettää takaisin koska ne ei toimi ollenkaan.
mutta noi pitkä saatiin jotenkuten nyt alustavasti pelaan halutaan pitää ja myös noi jotka toimi vaikka oli naarmuilla.

Ei kai naarmut haittaa jos ne kerta kuitenkin toimii... vai?

ei paha hinta ollut, pyydä 20e hyvitystä ja pidä itse pelit, voit korjata levyt itse helposti levyjen korjauslakalla joka maksaa alle 10e...

noita tuskin saa korjattua sillä niin pahat ja syvät naarmut,ja toi mikki ei sillä mitään tee=(
eli jos pyydän että 20e ja postimaksut et saa noi takasin.

ei paha hinta ollut, pyydä 20e hyvitystä ja pidä itse pelit, voit korjata levyt itse helposti levyjen korjauslakalla joka maksaa alle 10e...

noita tuskin saa korjattua sillä niin pahat ja syvät naarmut,ja toi mikki ei sillä mitään tee=(

Jos myyjälle sopii niin mun mielestä ok niin!

Mitä toimivaa sait ruohon hintaan???

sain toimivan pelikoneen,rattipolkimet,1 ehjä ohjain,2 kitaraa,12 täysin toimivaa peliä,5 jotenkuten toimivaa ja sit noi yllämainitut ei ollenkaan toimivat.

no esim. max 4e hyvitystä peliltä... mielestäni kohtuullinen... huom, minun mielestäni..

Jos myyjälle sopii niin mun mielestä ok niin![/quo

no älä kehtaa enään tuon 20e päälle postareista vaatia mitään.... itse en ainakaan kehtaisi.. ja olen tuo joka ehotti 4e peliltä hyvitystä... halvalla oot paketin saanut.

Jos myyjälle sopii niin mun mielestä ok niin![/quo

no älä kehtaa enään tuon 20e päälle postareista vaatia mitään.... itse en ainakaan kehtaisi.. ja olen tuo joka ehotti 4e peliltä hyvitystä... halvalla oot paketin saanut.

siis mitä?
pitääkä mun ite maksaa postit?
eihän sitten jää kuin tuota kun noi mikit pistää,ohjaimen,3 peliä samaan kuoreen posteihin menee 8.5euroa.

Saako tuota lakkaa ihan jostain marketeistakin, vai jostain erikoisliikkeestä. Meillä kun monta lasten dvd:tä, jotka pilalle naarmutettu. Jospa ne sais vielä toimimaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja justjoo:

Saako tuota lakkaa ihan jostain marketeistakin, vai jostain erikoisliikkeestä. Meillä kun monta lasten dvd:tä, jotka pilalle naarmutettu. Jospa ne sais vielä toimimaan :)

Kokeile ensin hammastahnaa,sivelet levylle ja peset huolellisesti pois.

Aika halvalla sait paljon hyvää. TOki luulit saavasi veilä enemmän. Pitäisi oikeastaan laskea toimimattomien tuotteiden prosenttiosuus vaikka kaikkien opvhsta tms. Ja sitten samassa suhteessa vähentää kauppahinnasta. SIitä ei kyllä paljon tule, muutamia euroja vaan. Mä pyytäisin 5 e hyvitystä, enkä lähtis mitään levyjä palautteleen, joilla ei mitään teekään.

Yhteistyössä