AUTTAKAA! 4-v:n, 9-v:n sekä 11-v:n jalan kokoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Ajattelin ystävän tytöille neuloa sukat, lempivärit tiedän. En haluaisi ystävälleni kertoa etukäteen joten en voi kysyä tyttöjen jalkojen kokoa. Asutaan yli 400 km:n päässä että en pääse salaa niitä kurkkimaankaan.

Kertokaas te keillä tuon ikäisiä on että minkä kokoisia jalkoja heillä on. Koitan siitä sitten valita kultaisen keskitien....

Itselläni on kyllä kohta 11-v tyttö mutta hänen jalkansa on jo kokoa 39-40, luulisin että meidän tytön jalka on normaalia isompi.... :whistle:

Elikkäs tyttöjä ovat kaikki, iät 4-v, 9-v sekä 11-v.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
8v. 36-37 kengän koko
12v. 41-42 kengän koko

isojalkaisia on meidänkin lapset.... :whistle:

No juuri tuosta syystä en omiani voi käyttää mallina, meidän poika on 6-v ja hänelle juuri ostimme uudet kengät, kokoa 36. :D Kenkäkauppias mittasi jalan ettei tule liian pieniä kenkiä ostettua...

Meillä 9v pojalla jalka on 35, 10v tytöllä 34.
Kannattaa kutoa sukat kokonan joustin neuleena, silloin koko ei ole yhtä tarkka ja sukat istuu napakasti, mä tein joskus sellasia.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kannattaa kutoa sukat kokonan joustin neuleena, silloin koko ei ole yhtä tarkka ja sukat istuu napakasti, mä tein joskus sellasia.

Mä kun teen sellaista pitsikuviota niin sekin kyllä joustaa mielestäni tosi hyvin. No, mä voin tehdä vaikka jokaiselle kahdet sukat, eri kokoiset niin ainakin toiset on hyvät! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Mä kun teen sellaista pitsikuviota niin sekin kyllä joustaa mielestäni tosi hyvin. No, mä voin tehdä vaikka jokaiselle kahdet sukat, eri kokoiset niin ainakin toiset on hyvät! =)

Ei sukan koko kuitenkaan niin tarkkaa ole, kyllä niistä hyvät tulee =)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Ei sukan koko kuitenkaan niin tarkkaa ole, kyllä niistä hyvät tulee =)

Toivotaan että kelpaavat. Uskon kyllä...

Yhteistyössä