Kun mä en nyt oikein tiedä mitä tästä ajatella, tai miten toimia... Elikkäs aamulla, kun oltiin lähdössä hoitoon/töihin niin keskimmäinen (5v.) TAAS kerran pisti hankalaksi, ei pukenut, ja tinttaili vaan. Oltiin edellisiltana sovittu, että jos menee aina kiltisti aamuisin ja pukee reippaasti saa viikkorahansa 2 euroa, jos ei sitten tottele jne, niin menee aina rahasta vähän pois. Nyt sitten sanoin että tästä kiukkuilusta johtuen kyllä vähennetään rahasta jotain. Sai kauheen raivarin poika, joka ei yleensä saa mitään raivareita. Huusi ja haukkui mua. No mä sitten vaan puin pienemmän pojan ja menin autoa laittaan käyntiin. Keskimmäinen huusi sisällä ja kävi välillä ovella, eikä ollut vieläkään pukenut. Huusi vaan, että sen täytyy saada ne rahat takasin! Mut mä oli jyrkkänä, ettei se käy, kun oli sovittu yhdessä, että sitten kun ne menettää niin se on sitten niin. No mä menin sitte "väkisin" pukemaan sen, että pääsen töihin. Vielä päiväkodissakin huusi ja itki.
Pääsin töihin niin soitin päiväkotiin, että onko hän rauhottunu, oli kuulemma mennyt vessaan ja nyyhkytystä kuului sieltä vielä. Tämä poika ei siis yleensä kiukkuile eikä varmaan oo tottunu käsittelemään "menetyksiä". Mutta paha olo ollu mulla koko päivän, ku ajattelen kuinka se sielä päiväkodissa nyt suree. Hän on tosi herkkä lapsi ja varmasti oli kova pala, kun kaverit näki, kun itki...
Miten te ootte tälläsessä tilanteessa tehnyt vai onko kenelläkään lapsi jäänyt hoitoon vielä noin vanhana itkemään?
Tulipas pitkä sepustus, mutta helpotti jo kun sai tän teijän kans jakaa! =)
Pääsin töihin niin soitin päiväkotiin, että onko hän rauhottunu, oli kuulemma mennyt vessaan ja nyyhkytystä kuului sieltä vielä. Tämä poika ei siis yleensä kiukkuile eikä varmaan oo tottunu käsittelemään "menetyksiä". Mutta paha olo ollu mulla koko päivän, ku ajattelen kuinka se sielä päiväkodissa nyt suree. Hän on tosi herkkä lapsi ja varmasti oli kova pala, kun kaverit näki, kun itki...
Miten te ootte tälläsessä tilanteessa tehnyt vai onko kenelläkään lapsi jäänyt hoitoon vielä noin vanhana itkemään?
Tulipas pitkä sepustus, mutta helpotti jo kun sai tän teijän kans jakaa! =)