Auttaisko joku, pohdintaa mahd.raskaudesta tai sit on mennyt kesken..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katri

Vieras
Varmaan vähän sekava otsikko, mut on vaikea ilmasta selkeesti;) kaipaisin vähän apuja omaan pohdintaan. Tilanne siis tämä; tein negatiivisen testin 4.4 ja positiivinen testi oli 8.4. Ultrassa kävin 12.4, koska mietin kohdunulkoista kun oli toispuoleista kipua ja pientä vuotoa, enkä siis tiennyt ettei tuossa vaiheessa mikään sellainen vielä näy :/ no kuitenkin, ultrassa ei siis näkynyt mitään, joku keltarauhasjuttu tms mitä lääkäri selitti et jotain ehkä kehittymässä. Viimesimmät menkat oli 8.3, mut kierto ollut epäsäännöllinen kierukan poiston jälkeen. Seuraava ultra on ensi viikolla ja jännittää jo valmiiksi kovasti, kun tuntui ettei se lääkärikään kovin positiivisella mielellä ollut. Nyt siis mietin, et onkohan mulla ollut varhainen km tai jotain, kun en oikein paljoa oireitakaan tunne :( vai olisko vaan niin et ois saanut alkunsa myöhemmin, jonka vuoksi ultrassakaan ei mitään näkynyt? Äh, varmaan tyhmiä tässä mietin ja joku varmaan sanookin jotain osuvaa, mut kunhan puran mieltäni...

kyllä se alkio siellä varmaan on. eikä todellakaan näy mitään vielä tuossa vaiheessa. rv 7 alkaa sydämen syke vasta näkymään..tee uus testi sillähän se selevii.

Mä toivon ainakin sun puolesta, että kaikki menisi siellä ultrassa seuraavalla kerralla tosi hyvin! <3 Koita olla nyt hirveesti stressaamatta.. ja yritä nauttia auringon valosta. *ISO HALAUS* :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä toivon ainakin sun puolesta, että kaikki menisi siellä ultrassa seuraavalla kerralla tosi hyvin! <3 Koita olla nyt hirveesti stressaamatta.. ja yritä nauttia auringon valosta. *ISO HALAUS* :)

Voi kiitos :) koitan olla sen enempää murehtimatta, vaikka vaikeaa onkin.

Uusimmat

Yhteistyössä