Auttaisko joku...Kingston muistikortti ei toimi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lonti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lonti

Vieras
Tää kone ei tunnista kyseistä muistikorttia, 3 muun merkkistä kyllä, piuha mökillä ja en voi sitä kautta ladata kuvia. Mistä ihmeestä mä saan jotkut ajurit tähän, mun enkku ei riitä ja suomeks en löydä. xp käyttiksenä kingston micro sd kortti.

Alkuperäinen kirjoittaja lonti:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Huomaako se kone kuitenkin, että sinne on pökätty muistikortti sisään? Aukeaako joku ikkuna tms?

ei huomaa mitään. eikä näy ohjauspaneelin kautta.

Joo mulla on samaa ongelmaa. Välillä mun kannettava tunnistaa kortin, ja välillä ei, vaikka on kyseessä sama kortti.
Mulla on tätä varten erillinen usb-porttiin tökättävä muistikortinlukija, sillä toimii aina.

Huomaako se kone kuitenkin, että sinne on pökätty muistikortti sisään? Aukeaako joku ikkuna tms?

Joo mulla on samaa ongelmaa. Välillä mun kannettava tunnistaa kortin, ja välillä ei, vaikka on kyseessä sama kortti.
Mulla on tätä varten erillinen usb-porttiin tökättävä muistikortinlukija, sillä toimii aina.

Juu peesi tähän:) Kyllästyin koneeen temppuiluun ja toimii nopeemmin:)

Mul kaikki muut toimii moitteettomasti, tää kortti ei koskaan ole toiminut.

Löyty apu, PUHELIMEN piuha jossa sama pää kun kamerassa :)

Yhteistyössä