auttaakohan tämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa??

Vieras
mikä teillä auttanut? mulla aivan kauhe raskauspahoinvointi,alkaa heti aamulla kun herää ja loppuu vasta sitten kun saa unenpäästä kiinni...:( ekalla ei ollu näin kauheeta...tokalla ei yhtään mut tällä on sit muidenkin edestä..aivan kauhee olo:( niin että auttaiskohan tämä:

Sea Band -pahoinvointiranneke, AikuistenSEA BAND pahoinvointi ranneke on kliinisesti tutkittu tuote matka- ja raskaudenaikaisen pahoinvoinnin estoon. Rannekkeita voi käyttää aina kun pahoinvoinnintunnetta esiintyy. Pakkauksessa 2 ranneketta. Värit: siniharmaa, musta.

Hinta: 15,40 €

En ole tollasta ranneketta kokeillu. Mulla pahoinvointiin ei auttanut oikeastaan mikään. Kylmä appelssiinimehu ja hapankorput toivat joskus vähän helpotusta. Yleensäkin se ettei päästä vatsaa ihan tyhjäksi vähentää pahoinvoitia, mutta ei sekään mulla aina auttanut.

Mulla noi auttoi osittain,eli pahoinvointi ei ollu niin voimakasta mutta ei loppunukaan. Tiedän ihmisiä joilla noi on auttanu,mutta myös joilla ei ole. Ja ainakin yhdellä tutulla noi toimi matkapahoinvointiin mutta ei raskaus-. Joten,selviää varmaan vaan kokeilemalla..

Mulla auttoi kyllä, mutta ne piti laittaa aika tiukalle. Sit illalla viimeistään puristi ja kutitti ranteita niin et oli pakko jättää pois ja aamulla oli taas tosi paha olo, kunnes rannekkeet alkoi vaikuttaa taas. Ei poistanut kokonaan pahoinvointia, mutta lievitti kyllä. Onneksi pahoinvointi kesti mulla n.kk ajan ja jäi pois jo viikolla 11.

Kokeile jäisiä marjoja, magnesiumia (poreena toimii paremmin), mehuja ja kylmää colaa. Tsemppiä! Hyvän asian puolesta kärsit :)

Mulla auttoivat, mutta ärsyttävät kyllä pisin päivää. Paha olo menee pois, mutta on kyllä kulman takana, esimerkiksi syömisen suhteen asiat kyllä pysy ihan ennallaan.

Kehotan opettelemaan rentoutus tai meditointitekniikoita arkikäyttöön. Niillä saa mielensä pois turhasta, ja oppii rentoutumaan hetkessä, auttoi paljon synnytyksessäkin ja pahoinvointia sai kuriin hetkellisesti....

Yhteistyössä