Auttaako mikään käynnistämään synnytystä, kokemuksia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möhköfantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

möhköfantti

Vieras
Kun on täysiaikainen vauva kyseessä, niin onko mistään konstista oikeasti hyötyä?? Kaksi vanhempaa tyttöä ovat syntyneet aika aikaisin ja yllättäen. Kolmannessa mies oli käynnistysapuna ja koin, että se ehkä auttoi, mutta tiedäpä häntä.... Nyt olo on todella tukala ja ärsyyntynyt. Menkkakipuja (siis sen tyylisiä), jomotusta, turvotusta ja päänsärkyä....Haluan vatsasta jo eroon. Mielenkiinnosta kyselen, että oletteko kokeet jostain olevan hyötyä käynnistyksessä. Siivous ja sauna ei taida tepsiä....

Eli kaikki ässät (sauna seksi siivous) on käytetty. Yks tuttu urheilja kertoi juosseensa kerrostalossa asuessaan portaita eestaas ja se auttoi. Mutta ehkäpä se neitokainen olisi tullut jo muutenkin sieltä

Yritä vähän puristella maitoa nänneistä.
Mulla alkoi tulla muikeita supistuksia aina heti kun nännejä räpläili ja näperteli ja siitä se synnytys sitten lähti käyntiin :)
Mutta toimii kai vain jos on muuten jo käynnistyäkseen, silti olen ihan varma siitä että vauhditti minulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Yritä vähän puristella maitoa nänneistä.
Mulla alkoi tulla muikeita supistuksia aina heti kun nännejä räpläili ja näperteli ja siitä se synnytys sitten lähti käyntiin :)
Mutta toimii kai vain jos on muuten jo käynnistyäkseen, silti olen ihan varma siitä että vauhditti minulla.

Okei. Täytynee kokeilla. itse asiassa niistä tulee nyt jo tihkumalla maitoa ja ne kouristelee. Poikkeavaa sinänsä, koska aijemmin ei oo tollasia määriä maitoa tullut ennen synnytystä. Tuntuvat olevan jo etukäteen täyttymässä!

Yhteistyössä