Mä ainakin kuvittelen, että tän vaivan nimi on issias; ekat oireet tuntui esikoista odottaessa 9-vuotta sitten epämääräisesti jossain lonkassa tai selässä, en oikein osannu sanoa kummassa enempi.
Välillä niitä ei ollu vuosikausiin, raskauksien aikaan vähänenemmän.
Nyt viimiset 2-3 kk lonkka on ollu kokoajan kipeä ja tuntuu pahenevan koko ajan. Nyt jomottaa selkääkin, mutta mä luulen että se ja pohje kramppi johtuu hankalista asennoista missä kenotta kipeän lonkan takia.
Onko kellään kokemusta mikä auttaa issiakseen?
Mitä lääkäri sanoo tai tekee asialle?
Mulla on ensiviikolla lääkäriaika, saako siltä edes reseptiä, mikä auttaa? 600 burana ei auta, vie kyllä lonkkanivelen kohdalta kivun, mutta lisää omituisen tuntemuksen lonkan ja polven väliin eikä oikeastaan auta oloa.
Välillä niitä ei ollu vuosikausiin, raskauksien aikaan vähänenemmän.
Nyt viimiset 2-3 kk lonkka on ollu kokoajan kipeä ja tuntuu pahenevan koko ajan. Nyt jomottaa selkääkin, mutta mä luulen että se ja pohje kramppi johtuu hankalista asennoista missä kenotta kipeän lonkan takia.
Onko kellään kokemusta mikä auttaa issiakseen?
Mitä lääkäri sanoo tai tekee asialle?
Mulla on ensiviikolla lääkäriaika, saako siltä edes reseptiä, mikä auttaa? 600 burana ei auta, vie kyllä lonkkanivelen kohdalta kivun, mutta lisää omituisen tuntemuksen lonkan ja polven väliin eikä oikeastaan auta oloa.