Auts

  • Viestiketjun aloittaja Papa
  • Ensimmäinen viesti
Papa
Olenko ainoa, jota papan ottaminen koskee ihan järkyttävän paljon? Monet on sanoneet ettei se tunnu kuin pieneltä nipistykseltä, mutta tulipahan taas itse koettua, että oli kuin puukkoa olisi sisällä pyöritelty.
 
Alkup.
Jaa-a. Mistähän johtuu sitten, että itsellä on koskenut aina ihan mielettömästi ja vuotanut vertakin, vaikka ottajina ovat olleet monta kymmeniä vuosia kokemusta omaavat yksityisen puolen lääkäritkin...
 
et
Eihän se yleensä satu. Pieni nipsaisu vain.

Riippuu siitä, mistä otetaan. Yleensä otetaan kohdun napukasta. Viimeksi lääkäri yritti ottaa myös kohdun kaulakanavasta näytepalan, mutta totesi, ettei onnistu ilman puudutusta ja päätti jättää seuraavaan kertaan. Sattui hirveästi se yritys.

Kun kohdun kaulakanavaan mennään, alkaa menkkakipuja muistuttavat kivut. Toisilla ne on kovempia. Mulla on lisäksi niin moneen kertaan laseroidut paikat, että arpikudosta on syntynyt paljon.

Jos on joku tulehdus päällä, niin sattuu enemmän kuin ilman tulehdusta.
 
tuiskutar
Sattuu se välillä jos on kokematon ja arka ottaja esim.joukkopapa tarkastuksissa usein on harjoittelijoita(tosin onhan sitä ensin harjoiteltava,että sitten oppii)
Riippuu siis näytteen ottajasta,otettavasta:) jänniittääkö kamalasti ja minulla on auttanut jo sekn kun tiedän kohdun olevan voimakkaasti vasemmalle päin niin sanon sen näytteen ottajalle jo heti,tsemppiä....
 

Yhteistyössä