Autoverolaskun maksu myöhästyy, miten käy???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi kurjus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi kurjus

Vieras
Niin, eli mulla tossa naaman edessä piruilee tuo ajoneuvovero-lasku jonka eräpäivä on ollu jo 4.5 ..mut ei kertakaikkiaan pystytä maksamaan sitä kun vasta 8.6. Ja vero -laskujen eräpäivää EI VOI siirtää! Summa ois 144e :(

Ehtiikö mennä perintään tai jotain???

mulla on ollut useinki myöhässä. sit vasta karhussa lukee et käyttökiellossa jos ei laskua makseta. mut ei mua kyl oo pollarit pysäyttäny et ois tullut noottia tai jotain....

Alkuperäinen kirjoittaja voi kurjus:
Niin, eli mulla tossa naaman edessä piruilee tuo ajoneuvovero-lasku jonka eräpäivä on ollu jo 4.5 ..mut ei kertakaikkiaan pystytä maksamaan sitä kun vasta 8.6. Ja vero -laskujen eräpäivää EI VOI siirtää! Summa ois 144e :(

eix sen saa maksaa osissakin? Mä maksoin pinimmän summan oli muutaman kympi. Tarkistappa lasku.

niin ja jos jos poliisit pysäyttää ja ottaa kilvet pois. Sitten niitä ei saa takaisin ennen ku vero on maksettu ja katsastuskonttori perii vielä oman maksunsa kilpien säilytyksestä..

Alkuperäinen kirjoittaja tyhjätasku:
Alkuperäinen kirjoittaja voi kurjus:

eix sen saa maksaa osissakin? Mä maksoin pinimmän summan oli muutaman kympi. Tarkistappa lasku.

Jos on kysessä dieselauto, lasku on pienimmillään tota luokkaa. Meillä sekä bensa, että diesel ja bensa-auton verolasku on reilut 30 ?, kun taas dieselin on 150 ?:n luokkaa.

Yhteistyössä