Autot 2 olikin james bond

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos tiedosta, ei taida sitten olla meidän 4-vuotiaan cars fanin silmille. Elokuviin tuskin oltais menty, mutta luultavasti oltais vuokrattu se sitten kun olisi vuokralle tullut.

Joo meidän juuri 5 vuotta täyttävä odotti Autot 2:sta niin paljon, että menimme Suomen ensi-iltana sitä katsomaan. Ja olin kyllä todella pettynyt, sillä meillä ollaan oltu tosi tarkkoja mitä lapsi näkee. Se ampuminen ja pommien räjähtely oli kyllä ihan liikaa. Harmi, että pilasivat koko jutun tällaisella.

Tehtiin miehen kanssa periaatepäätös, että meiltä jää 5veen kanssa väliin. Miksi ihmeessä tarttee noiden lastenelokuvien mennä tähän suuntaan, kun kaikkea muutakin kivaa varmasti olisi voinut keksiä. Mä en halua että leikkimiset on yhtä taistelua tuon leffan jälkeen.

Pitääkö alle kouluikäisten tulla jo turraksi väkivaltaan, kun niin moni aikuinen kertoo että "ei meidän lasta jännittänyt eivätkä ne yhtään pelänneet/hätkähtäneet tuota leffaa".

Meillä poika 8v. kävi kattomassa elokuvan ja tykkäs tosi paljon. Sanoi kuitenkin että kun se tulee dvd:lle nii on varmaan ainakin K7, eli jopa lapsi oli sitä mieltä että ei sovi pienemmille.

No väkisin jäi vaikutelma, että aikuiset "leikkineet lapsia" tehdessään juonen ja vaikutteet otettu jostain toimintaelokuvista ;) Ei tuo ainakaan myötäile aikaisempaa Autot leffaa ja sen juonikäänteitä. I think.

Mä varasin huomiseksi liput, mutta olen edelleen vähän kahden vaiheilla. Poika tosi kova cars-fani, mutta tuo räiskintä ei kuulosta mun korvaan ollenkaan hyvältä. No, me jätämme leffan kesken, jos poikaa vähänkin pelottaa tai hämmentää.

Vuokrasin Ärrältä Autot 2 -elokuvan. Aivan järkyttävä! Siinä on väkivaltaa ja viinan juontia.

Autot ampuvat toisiaan ja monessa kohtaa elokuvaa! Lisäksi räjäyttävät toisiaan pommeilla! Olin ihan järkyttynyt. Yhdessä kohtaa elokuvaa toinen auto sanoo toiselle "Sinunhan piti olla kuollut". Ja tämä on K-3! Jos olisin ikärajatarkastaja, laittaisin K-15.

On siinä alkoholin juontiakin. Siitä saa sen käsityksen, että autot juovat alkoholia (ne juo samanlaisesta martini-lasista kuin James Bond juomia).

Ehkä 15-vuotiaielle sopiva tuo Autot 2. Ja muutenki liikaa häslinkiä, menoa ja meininkiä. Ei meinaa pysyä kärryillä. Ei kantsi vuokrata tai ostaa omaksi. Ei ole lasten silmille sopivaa katsottavaa. Ettehän antaisi penskojen katsoa oikeaa James Bondiakaan?

Yhteistyössä