Kuulkaas nyt pikkupervot, tästä on leikki kaukana!!
Sitä pääsi sinne liikaa koska mies oli niin hirveen innokas sitä sinne tunkemaan!
Kerronko koko likaisen tarinan? Sehän kuuluu siis niin, että mulla vilahti kaks kertaa öljyvalo eilen. Mä hain litran ja ex-ukko katto tilanteen samalla kun hain lapsia. Sitä öljyä oli niin vähän että n. millimetri siitä tikusta enää kastui

No, litralla ei ollut kauheesti vaikutusta. Hain tänään 2 litraa lisää ja omatoimisesti lorottelin ne sinne sitten. Määrän pitäis siis kaiken järjen mukaan olla just passeli, jos toi säiliö on 4-4,5litran vetoinen?
Sit tuli isäntäpisäntä! Se katto öljyt. Ja vain sen mittatikun alaosan pallo oli mustana öljystä. Ei se sit hiffannu ettei se uus öljy vissiinkään ole MUSTAA. Eli ei kaiketi huomannut sitä mustan öljyrajan yläpuolella olevaa kirkkaan öljyn tekemää rajaa (musta oli varmaan siellä pohjalla, sitä vanhaa). Ja pisti sinne saakelin säiliöön vielä kaksi litraa LISÄÄ. Se tosta sit lähti jo landelle. Mun piti lähteä lasten kanssa perässä, mut katoin öljyt vielä kertaalleen... Nyt sitä on siellä sitten v.tusti liikaa.
Mut ei se mitään! Isi tulee kaverinsa kanssa valuttamaan sen pois :saint: