V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä oli joskus ilmastointi jossain autossa mutta ei hajuakaan oliko automaattinen vai manuaalinen.
Jos siis autoa katselisi ja haluaisi siihen ilmastoinnin niin kumpi noista?
Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä oli joskus ilmastointi jossain autossa mutta ei hajuakaan oliko automaattinen vai manuaalinen.
Jos siis autoa katselisi ja haluaisi siihen ilmastoinnin niin kumpi noista?
Automaattinen on kätevämpi. Jos säädät sen 22 asteeseen, se pitää lämpötilan automaattisesti siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli tuo manuaalinen on se tavallinen mikä joka autosta löytyy?Nupilla säädetään ja on se sininen ja punanen alue?Ja ikuisuuden kestää että auto viilenee...
Automaattisessa saa jostain napista tjsp ilmastoinnin päälle?Ja pieni hurina alkaa käymään ja auto viilenee melkein heti? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli tuo manuaalinen on se tavallinen mikä joka autosta löytyy?Nupilla säädetään ja on se sininen ja punanen alue?Ja ikuisuuden kestää että auto viilenee...
Automaattisessa saa jostain napista tjsp ilmastoinnin päälle?Ja pieni hurina alkaa käymään ja auto viilenee melkein heti? :ashamed:
no ei todellakaan!!
puhallin löytyy joka autosta, nyt sotket siihen.
ilmastointi laitetaan aina erikseen napista päälle, ja se toimii (ainakin mulla) heti. sitä manuaalista pystyy säätämään siitä puhaltimesta. automaattiseen laitetaan se lämpötila erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:automaattinen siis säätelee itse itsensä niin, että autossa on haluttu lämpötila. manuaalinen ei tunnista auton lämpötilaa itse, vaan sitä säädetään halutusti aina joko viileämmälle tai vähemmän viileälle.
Mitä tuo meinaa?Kummassa siis se viilentävä ilmastointi?
Automaattisessa?