Autorahoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kreecher
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kreecher

Aktiivinen jäsen
01.01.2007
3 838
0
36
Tietääkö joku, onko mahdollista saada autorahoitus (autoliikkeestä) hoitovapaalla ollessa? Syksyllä olen menossa töihin, mutta työpaikka on määräaikainen.

Kysyn tietysti sieltä autoliikkeestä, mutta kun sieltä ei just nyt vastaa kukaan puhelimeen.

Onko sulla mahdollista soittaa suoraan sinne rahoitusyhtiöön tai kurkata niinden nettisivuilta kriteerejä? Itse olen autoja maahantuovan yrityksen palveluksessa ja tässä samassa on on myös rahoitusyhtiö ja mä olen ymmärtänyt, että kohtuu helposti noita lainoja myönnetään.

Ei multa kyllä kyselty edes tuloja ja silloin oli vielä maksuhäiriömerkintäkin rekkarissa. Silti sain rahoituksen 21teur autoon. Että kyllä ainakin meilläpäin tosi löyhästi antavat. Kun onhan se auto vakuutena, että jos rupee maksut tökkimään niin saavatpahan he auton takaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Ei multa kyllä kyselty edes tuloja ja silloin oli vielä maksuhäiriömerkintäkin rekkarissa. Silti sain rahoituksen 21teur autoon. Että kyllä ainakin meilläpäin tosi löyhästi antavat. Kun onhan se auto vakuutena, että jos rupee maksut tökkimään niin saavatpahan he auton takaisin...

Aika lepsua toimintaa kyllä teillä päin. Ongelmahan on siinä, että jos omistaja ei maksa maksuja, ei autosta enää mitenkään voi saada samaa summaa kuin sen ollessa uusi. Autohan on kulunut siinä vaiheessa kun se ajetaan liikkeestä ulos ja hinta romahtaa nopeasti useita kymmeniä prosentteja. Myyjä jää siis tappiolle, jos tuolla tavalla toimii. Todennäköisesti perintäprosessikin kestää vuosia tai useita kuukausia, jolloin myyjän tappio kasvaa entisestään auton hinnan pudotessa.

vinkki: älä ota autoliikkeen kautta osamaksulla autoa vai mikä sille on hienompi nimi..tulee pirun kalliiksi(ennemmin joku autolaina pankista tjs).

omakohtasesta kokemuksesta että korot ja muut tulee kalliiksi eikä auttanut että maksettiin nopeammin pois mitä oli sopimus...

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
vinkki: älä ota autoliikkeen kautta osamaksulla autoa vai mikä sille on hienompi nimi..tulee pirun kalliiksi(ennemmin joku autolaina pankista tjs).

omakohtasesta kokemuksesta että korot ja muut tulee kalliiksi eikä auttanut että maksettiin nopeammin pois mitä oli sopimus...

Yhteistyössä