Auton yliteipaminen, sekä vaanteiden vaihto, kysymykset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
eli meen varma täällä vkolla yliteipamaan Nissan Jukea, mutta mietin jos se yliteipaan, niin saako laita teippi teipien päälle? Esim. mainos teippi?

Mikä on edullisempi vaanteiden vaihto tai maalaminen?

Jos joku on Turusta niin kertokaa kaikki edulliset ja hyväät paikat missä nämä kaikki tehdään?

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27182479:
Meinaat vielä täksi viikoksi ehtiä varaamaan ajan jonki autoliikkeeseen :O Niillä voi olla muitakin asiakkaita toisin kuin sun kampaajalla?

Jos saan olisi hieno:) jos en niin ens vkolla tai sen jälkeen

Teipit kannattaa poistaa ennen uusia. Ammattilainen kun ottaa teipit pois hän ottaa myös liiman. Jos itse käyt repimään teippejä, autoon jää liimaa ja siihen tarttuu hiekkaa ja pölyä.

Olen käsittänyt, että se joka tekee teippejä myös kiinnittää ne tai on ainakin tiiviissä yhteistyössä teippaajan kanssa.

[QUOTE="Vieras";27182490]Teipit kannattaa poistaa ennen uusia. Ammattilainen kun ottaa teipit pois hän ottaa myös liiman. Jos itse käyt repimään teippejä, autoon jää liimaa ja siihen tarttuu hiekkaa ja pölyä.

Olen käsittänyt, että se joka tekee teippejä myös kiinnittää ne tai on ainakin tiiviissä yhteistyössä teippaajan kanssa.[/QUOTE]

Nyt autossa ei ole teippiä:). Mutta mietin jos auton yliteipan tietyksi vääriksi, saako teipin päälle laita joku mainos teippi vielä? Kun tarvitsen että autosta tulee yks tietty vääri ja mainosteipit

Eikö auto kannattais sit maalata ja laittaa ne teipit siihen päälle? En oikein ymmärrä et miks teipata koko auto jollain tietyllä värillä, kun maalamalla autosta tulisi siistimpi?

Ja luulen että jos teipin päälle laittaa teippiä, lopputulos ei ole kestävimmästä päästä :)

Eikö auto kannattais sit maalata ja laittaa ne teipit siihen päälle? En oikein ymmärrä et miks teipata koko auto jollain tietyllä värillä, kun maalamalla autosta tulisi siistimpi?

Ja luulen että jos teipin päälle laittaa teippiä, lopputulos ei ole kestävimmästä päästä :)

Nykyään aika monet yliteipavat:) ja se on kestävä, sekä jos halua sen väärin pois niin on helpoa vaihtaa

Joo kyllähän ne teippaavat, mutta mielestäni maalaamalla tulisi siistimpi.

Kromiteippi autossa näyttää aika jännältä ja hienolta. Oman auton kyllä mieluummin maalaisin :)

Sitä en tiedä kestääkö teippi teipin päällä miten hyvin, tai laittaavatko ylipäätänsä kovin mielellään.

:)

Jos ammattilainen yliteippaa niin tulee yhtä siisti kuin maalaamalla. Teipin päälle voi laittaa toisen- ja kolmannenkin teipin. Yliteipatun auton värin voi vaihtaa helposti repimällä vanhan teipin pois, auto ei menetä arvoaan ja on helpompi myydä eteenpäin. Monet firmat käyttävät yliteippausta jos heidän väri on erittäin räikeä, vaikkapa oranssi tms. on tosi vaikea myydä eteenpäin.

Ja vielä, kannattaa kysyä suoraan teippifirmoista, autoliikkeet vievät aina omansa välistä. Lisäksi pääset asioimaan, päättämään värejä yms. suoraan asiantuntevan myyjän kanssa. Yliteippaus on aikaavievää puuhaa, tosin hyvästä työjäljestä kannattaa maksaa ja odottaa.

[QUOTE="ght";27185582]Maksaako miehesi vai meneekö rahoitusyhtiön piikkiin?[/QUOTE]

no ei kiitos, ei mun tarvi tähän laina ottamaan jos haluan oman auton saada eriväriseksi

Yhteistyössä