Auton tärinä

• Viestiketjun aloittaja Kusti-Kuski
  • Ensimmäinen viesti
Kusti-Kuski
Olen kuullut kahden naisen kertovan, että he saavat orgasmin linja-autossa, jos istuvat lähellä vahvaa moottoria, joka käy tyhjäkäyntikierroksilla esim. pysäkillä yms.
Toinen kertoi, että orkut tulevat peräperää ja lopulta hänen on pakko siirtyä linja-auton takaosaan, jotta ne loppuisivat.

Kysyisin arvon naisilta onko tuo ihana herkkyys yleistä, vain onko nämä poikkeuksia rakenteeltaan tai herkistyneet sauvaharjoittelussa.

Tärinä, kun tärinä.
Hieromasauvojen toiminta perustuu värinää ja tärinään. Miksei sopiva ""vibra"", jonka moottorin tärinä aheuttaa tuottaisi myös seksuaalista mielihyvää ja jopa orkkujakin.

Ennenvanhaan autoissa oli vaihdekeppi, jota työntämällä ""toosaan"" värinän määrä olisi varmastikin ollut moninkertainen. -Nykyään kun on noi automaattivaihteet, niin kaikki romatikka on kadonnut.

Myös moottorien teknikka on parantunut, eikä autoissa ole enään sellaisia käyntihäiriöitä, jotka aiheuttaisivat moottorin ns. aaltoilevan käynnin, tärinän ja värinän.

päkä
Tuli mieleen yhsi ajo matka, kun olin liftaamassa. Istuin autoon ja ajettiin muutama kilometri ajaja sanoi että takapenkillä on kirkasta, ajeltiin otin paukkuja. Kuski alkoi hyväilemään mun tisseja, kiihotuin. Hän sanoi koska minä ajan näytä pillu, riisuin housut sitten hän sanoi hänellä on nelonen päällä istu vaihdekepin päälle, istuin. Kyllätärisi ihanasti sain useamman orgasmin. kyllä varmaan ohittjat huomasivat.

Yhteistyössä