autolla ajo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voivoi

Vieras
sain kortin 18-vuotiaana, kerkesin ajaa autolla noin puolivuotta päivittäin, kakkaosvaiheenkin selvisin kuitenkin. Sitten minulla ei enää ollut autoa eikä oikeastaan tarvettakaan siihen. en ole ajanut autoa 3,5-vuoteen. kävin ajamassa mieheni kanssa. Hävetti kun koko ajamisesta ei sitten tullut yhtään mitään. Varsinkin kun ennen olin suht hyväkin ajamaan. nyt on tullut joku kammokin. en tahtois ollenkaan enää mennä harjoittelemaan. Lisäks hävettää ja mies on typerä ja nauraa minulle kun en osaa. :( mutta eipä mulla ole ketään muutakaan jonka kanssa voisin harjoitella. eikä ole rahaa käydä esim autokoulussa kertaamassa tms....

sain kortin 18-vuotiaana, kerkesin ajaa autolla noin puolivuotta päivittäin, kakkaosvaiheenkin selvisin kuitenkin. Sitten minulla ei enää ollut autoa eikä oikeastaan tarvettakaan siihen. en ole ajanut autoa 3,5-vuoteen. kävin ajamassa mieheni kanssa. Hävetti kun koko ajamisesta ei sitten tullut yhtään mitään. Varsinkin kun ennen olin suht hyväkin ajamaan. nyt on tullut joku kammokin. en tahtois ollenkaan enää mennä harjoittelemaan. Lisäks hävettää ja mies on typerä ja nauraa minulle kun en osaa. :( mutta eipä mulla ole ketään muutakaan jonka kanssa voisin harjoitella. eikä ole rahaa käydä esim autokoulussa kertaamassa tms....
Ei muuta kuin menoks, kyllä se siitä alkaa taas sujumaan :)

kerro miehelles et sua ärsyttää sen suhtautuminen. ja muuhan ei auta kun ajaminen. johonki mehtätielle ajamaan ja lähet harjotteleen ihan perusjutuista! nopeesti se rutiini ajamiseen taas syntyy!

Mulla myös oli useempi vuos etten ajanu autoa ja suorastaan pelotti ajatuskin että pitäis ajaa.Mulla se ratkes niin et otin muutaman preppaustunnin autokoulussa ja sain taas rohkeutta ajamiseen,ei ne taidot ollu mihkään kadonnu.Tuntien hintaa en enää muista mutta jos vain mitekään mahdollista niin ota pari harjoitustuntia.Tai lähde jonkun kokeneemman kaverin kanssa harjottelemaan.Tsemppiä!

mee ittekseen harjoittelemaan. vaikka illalla ysin jälkeen niin ei oo paljo muita liikkeellä. ku saat ite kaikessa rauhassa pohtia niitä juttuja niin jännittäminen lähtee ja asiat muistuu nopeasti

Yhteistyössä