Autoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä renault laguna, on mun mielestä tosi tilava, hyvä ajaa, mut kolisee ja rämisee millon mistäki :D nojoo, meillä tosin tulee hurjasti mittariin kilometrejä vuodessa. varaosat on aika kalliita...öö sellasta

Mulla on farkku-Megane -06. On hyvä ja tukeva ajaa, kohtuullisen pieniruokainen ainakin normaalissa ajossa, pääsee silti tarvittaessa ohikin ilman kuolemanpelkoa. Tilaa riittävästi ainakin näin pienelle porukalle ja tavaroille (meitä minä ja kaksi ala-asteikäistä tytärtä ). Takakontti vetää niin lasketteluvermeet kuin joulukuusetkin. :xmas: Niin ja jopa Munapää on äitynyt tuota ja sen ajettavuutta kehumaan, vaikka itse on ajellut ikänsä pelkillä jenkeillä ja on aiemmin ollut aina sitä mieltä, ettei ranskalaisia pidä ostaa muualta kuin grilliltä..

Myös edellinen rotteloni oli Megane - tosin ei farkku - ja se palveli minua uskollisesti vuosikaudet, vaikka en huoltanut sitä oikeastaan ikinä. :D

en suosittelisi mittään farkkua ku nykyään tila-auton saa samaan hintaan ja sit on tilaa enemmän! iso farkku muuten olisi opel vectran farkku mahatavankokoinn peräkontti

Yhteistyössä