Eihän Trump ole ”vihreästi” ajatteleva.Miten tää aihe liittyy Trumpiin?
Eihän Trump ole ”vihreästi” ajatteleva.Miten tää aihe liittyy Trumpiin?
Joo mut mä en ole häntä ajatellu nyt tässä topicissa.Eihän Trump ole ”vihreästi” ajatteleva.
Ok, mutta älä nyt kokonaan unohda häntä.Joo mut mä en ole häntä ajatellu nyt tässä topicissa.
Enkä ajattele enää muutenkaan, koska ei oo enää pressa. Pitää ajatella että on niitä muitakin rebublikaaneja kuin se.
Pari päivää vielä. Jäitä hattuunJoo mut mä en ole häntä ajatellu nyt tässä topicissa.
Enkä ajattele enää muutenkaan, koska ei oo enää pressa.
Joo kyllä mä toivon että se yrittäis pressaksi 2024, mutta mitään ei voi sanoa varmaksi.Ok, mutta älä nyt kokonaan unohda häntä.
Mitä jäitä hattuun? Ei Trump ole presidentti alkavalla kaudella. Piste.Pari päivää vielä. Jäitä hattuun
Ei tosiaan, vaan fiksusti ajatteleva.Eihän Trump ole ”vihreästi” ajatteleva.
Suuressa kurjuudessa ja häpeävät itseään.Missä kurjuudessa mahtavatkaan elää sadat tuhannet autottomat lapsiperheet tässä maassa. Mitään ei voi tehdän. Mihinkään ei voi mennä. Ja ai sitä häpeää kun joku huomaa, että ei ole autoa. Naapuritkin syyttävät ituhipiksi ja suvakiksi.
Mikä Trumpissa Presidenttinä viehättää Sinua?Joo kyllä mä toivon että se yrittäis pressaksi 2024, mutta mitään ei voi sanoa varmaksi.
Tän 4 vuoden aikana Biden runnoo monta asiaa läpi, ja maailma muuttuu, puhutaan ihan kuukausissa tapahtuvista mielipiteiden muutoksista.
Niinkö?Ei tosiaan, vaan fiksusti ajatteleva.
Autottomuus on aktiivinen valinta huonomman yhteiskunnan puolesta jossa liikkuminen on vaikeaa, kallista ja hidasta. Lisäksi autoton ei osallistu 8 miljardin veropotin keruuseen vaan on vapaamatkustaja jonka liikkumista tuetaan verovaroista.Suuressa kurjuudessa ja häpeävät itseään.
Kaikissa näissä autoilun vastustajien harhoissa joka ikinen elää max 7 km päässä työpaikasta, sekä kaupat, päiväkodit yms. ovat vieressä. Koskaan ei käy niin, että työpaikan toimipaikka muuttaa kauemmas tai vaihtaa itse parempaan työpaikkaan kauemmas, läheinen päiväkoti / koulu lakkautetaan tms. Jos asuu vaikka 25 km päässä työpaikalta (täysin normaali etäisyys), niin pelkkään työmatkaan kuluisi Google Mapsin mukana noin 2 h 40 minuuttia päivässä pyöräillen. Lasketaan siihen vielä mukaan päiväkodissa käynti (pahimmassa tapauksessa vastakkaisessa suunnassa), johon voi mennä matkoineen 1 h pyörällä. Helsinkiläiset valittavat ihan lehtien palstalla, jos lapsi pitää viedä kaupungin toiselle laidalle päiväkotiin, vaikka on hyvä julkinen liikenne. Yhtäkkiä olet jo käyttänyt teoreettisesta 8 h vapaa-ajasta jo 3 h 40 min. pelkkään siirtymiseen. Siihen vielä kauppakäynnit, niin yhtäkkiä onkin tunnit aika helposti kulutettu.Oliskin joku bussi, joka menis just siihen aikaan sinne minne ite tarvis päästä töihin. Oli pelkkä vitsi, kun muutin nykyiselle paikkakunnalle ja sain kaupungilta ilmaiset bussiliput. Ajan kauemmin meiltä lähimmälle bussipysäkille mistä lähtee kaupunkiin linja-auto, kun itse kaupunkiin. Saati se, että pitäis vielä odottaa sitä bussia tiettyyn päivään ja kellon aikaan, ja ehkä joskus hyvällä tuurilla pääsis takas päin. Ei joka paikassa kerta kaikkiaan toimi julkinen liikenne. Ja se on kyllä totuus ettei kukaan polje 65 kilsaa töihin. Aika aikasin sais herätä aamulla, kun vuoro alkaa kuudelta. Ehkä ei tarvis nukkua ollenkaan, jos edellinen vuoro on ollut iltavuoro. Ja valitettavasti työkkäri sanoo, ettei 100 kilsaakaan oo työmatka eikä mikään, kun töitä pitää tehdä.
Juuri näin.Autottomuus on aktiivinen valinta huonomman yhteiskunnan puolesta jossa liikkuminen on vaikeaa, kallista ja hidasta. Lisäksi autoton ei osallistu 8 miljardin veropotin keruuseen vaan on vapaamatkustaja jonka liikkumista tuetaan verovaroista.
Neljän vuoden välein jenkeissä kaikki muuttuu. Aika rasittavaaJoo kyllä mä toivon että se yrittäis pressaksi 2024, mutta mitään ei voi sanoa varmaksi.
Tän 4 vuoden aikana Biden runnoo monta asiaa läpi, ja maailma muuttuu, puhutaan ihan kuukausissa tapahtuvista mielipiteiden muutoksista.
Jos persut saisivat päättää, niin esimerkiksi Jätkäsaaren asukastiheys olisi vain kolmasosa nykyisestä ja siellä asuvien olisi kaikkien oltava rikkaita. Tämä on nimittäin seuraus siitä, jos parkkinormi asetetaan perussuomalaiselle "2 autoa per asunto" -tasolle, jolloin parkkipaikat vievät valtavasti tilaa ja parkkiluoliin ja parkkitaloihin toteutettuina maksavat kymmeniä tuhansia per paikka. Siinä sitten kaupunginosassa jossa reilusti yli puolet on autottomia maksaa kymmeniä tuhansia euroja parkkipaikasta jota ei tarvitse.Vantaalaiset kiroavat vasemmistolaisen liikennepolitiikan.
HS: Autoton lähiö raivostutti asukkaat - ”virheitä on tehty” | Verkkouutiset
Vantaan Kivistössä ei ole parkkipaikkoja eikä palveluita.www.verkkouutiset.fi
18.4. on mahdollisuus vaikuttaa vasemmistolaiseen kurjuuteen.
SE ON AIVAN oikein, että autoilijat vihdoinkin joutuisivat maksamaan omat kulunsa kaupunkiseuduilla. Pääkaupunkiseuduöla syntyy monen miljardien yksityiautoilun kustannukset mm. infra-, ympäristö- ja terveeyskustanuksissa. Lisäksi autoilijoilla on joka paikassa alihintaisia tai ilmaisia parkkipaikoja. Yhden katuparkkipaikan perustaminen ja ylläpitäminen maksaa kaupungin veronmaksajille 1000-1200 euroa vuodessa. Autoilevan naapurin autoton osakas maksaa naapurinsa peltilehmän säilytyksestä asunto-osakeyhtiön kiinteistöllä, asunnon korkeana hintana (noin +20%).Suomalainen ajaa keskimäärin 3 600 euron autolla. Trafikom esittää ruuhkien tarkoituksellista lisäämistä ja pysäköinnin hankalottamista(mm. kalliit pysäköintimaksut kaikkialle), jotta autoilijat ostaisivat uuden vähän kuluttavan auton tai menisivät julkisilla tai pyörillä ym. kevyen liikenteen keinoilla. Uskomatonta että liikkumista henkilöautoilla halutaan hidastaa ja hankaloittaa. lisää onnettomuuksia, lisää liikennekuolemia, lisää liikenteen ajankäyttöä, lisää työmatkoja, lisää turhaa polttoaineen kulutusta lisää tienkäyttäjien stressiä ja agressiivisuutta liikenteen takia. Kokoomus ja kepu haluaisivat tämän lisäksi myös tienkäyttömaksuTASAVEROn GPS-kyttäilyllä, esim. ehdotettu 10 €/100 km eli keskimääräisellä 10 000 km vuosiajolla 1 000 €/vuosi autoilun lisämaksuTASAVERO. Kepu kannatti lisäksi ajoneuvoveron 3x:stamista.