Auto ja penis, onko miehelläsi vanha Toyota?

Urheiluauto ei ehkä ole sen jatke, mutta pitää sen käyttökunnossa!


Vanhan humoristisen sanonnan mukaan ”urheiluauto on peniksen jatke”. Sanonta ei ehkä olekaan täysin perätön, sillä miesten sukupuolihormoni testosteroni kehittyy kiveksissä ja urheiluauton omistaminen nostaa tutkimusten mukaan miesten testosteronitasoja entisestään.
Emeritusprofessori, lääkäri Ilpo Huhtaniemi tuntee miehen sukuhormonin eli testosteronin yhteyden moneen elämän osa-alueeseen, jopa autoiluun.
– Jos otetaan sata nuorta miestä ja laitetaan heidät ajamaan kalliilla urheiluautolla, testosteronitason keskimääräinen nousu on ilman muuta nähtävissä, Huhtaniemi sanoo.

Hän kertoo, että asiasta on tehty maailmalla useita tutkimuksia. Esimerkiksi sellainen, jossa miehet ajoivat ensin Porsche Carrera -urheiluautolla ja sen jälkeen vanhalla kolhiintuneella Toyotalla.

– Porsche nosti heidän testosteronitasoaan, kun taas Toyota laski sitä. Kun he ajoivat uudestaan Porschella, testosteronitaso nousi jälleen.
 
Viimeksi muokattu:
ÄijienÄijä
Ja samalla luulevat olevansa keskivertoa parempia kuskeja ja vielä kuolemattomia
Nykyään kun naiset ajaa yhtä paljon kuin miehet, niin melkeinpä jokainen mies on keskivertoa parempi kuski.

Sanotaanko, että 5 prosenttia naisista on parempia kuskeja kuin keskivertomies. Yksi ok kuski nainen on mulle tullut vastaan. Se lady oli kyllä muutenkin kuin Bond-leffasta.
 
Mut voi tossa, tavallaan, olla hieman perää.

Siis ku mun mies ainakin o maseentuneenoloinen aina, ku joutuu ajamaan kikottimella joka ei kiihdy. En usko, että se on varsinaisesti kiinni auton mallista vaan moottorista ja kiihtymisnopeudesta.


Tunteehan itsensä, oikeasti, jotenkin vähempiarvoiseksi, jos joutuu autoletkassa arpomaan, ehtisikö tuohon väliin ja toteamaan kymmenennenkin välin tullessa, ettei oo mahdollisuuksia.
 
vierailija
Mut voi tossa, tavallaan, olla hieman perää.

Siis ku mun mies ainakin o maseentuneenoloinen aina, ku joutuu ajamaan kikottimella joka ei kiihdy. En usko, että se on varsinaisesti kiinni auton mallista vaan moottorista ja kiihtymisnopeudesta.


Tunteehan itsensä, oikeasti, jotenkin vähempiarvoiseksi, jos joutuu autoletkassa arpomaan, ehtisikö tuohon väliin ja toteamaan kymmenennenkin välin tullessa, ettei oo mahdollisuuksia.
Sama juttu naisella jos tukka ei ole laitettu ja meikkiä naamassa.
 
Mut voi tossa, tavallaan, olla hieman perää.

Siis ku mun mies ainakin o maseentuneenoloinen aina, ku joutuu ajamaan kikottimella joka ei kiihdy. En usko, että se on varsinaisesti kiinni auton mallista vaan moottorista ja kiihtymisnopeudesta.


Tunteehan itsensä, oikeasti, jotenkin vähempiarvoiseksi, jos joutuu autoletkassa arpomaan, ehtisikö tuohon väliin ja toteamaan kymmenennenkin välin tullessa, ettei oo mahdollisuuksia.
Teidän täytyy siis hankkia sähköauto, kiihtyvät aika kivasti...
VolvoXC40 Recharge on pienehkö, miten olisi toinen kiinalainen BYD Tang, jonka maahantuonti Norjaan alkoi kesällä? 3 tonnin painoinen auto kiihtyy 0-100 km/h 4,6 sekunnissa ja löytyy punaisena.



 
Viimeksi muokattu:
Teidän täytyy siis hankkia sähköauto, kiihtyvät aika kivasti...
VolvoXC40 Recharge on pienehkö, miten olisi toinen kiinalainen BYD Tang, jonka maahantuonti Norjaan alkoi kesällä? 3 tonnin painoinen auto kiihtyy 0-100 km/h 4,6 sekunnissa ja löytyy punaisena.



Nää. Moottorin pitää kuulua. Siis miehestä. Ja jos mun pitää se, seisokin vuoksi, sietää, niin siedän. :)
 

Yhteistyössä