Auto ajoi väkijoukkoon Ranskassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta sehän vähättelee muslimien uhkaa valkoihoisillr esim joulumarkkinoilla
taitaa tuo äärisuvakki kävellä kehä ykkösen varrella burkha päällään
Luen vai hatarasti sieltä täältä Rummon sekoiluja. Hänellä mielipiteet ja tunnelmat vaihtuvat vikkelään.
Tämä palsta on perhepalsta. Yle aamu uutisoi teinien pahoinvoinnista.
Miten he pärjäävä aikuisina, kun nuorena heistä osa pitää sijoittaa laitokseen lukkojen taakse? Tämä palsta voisi hieman auttaa vanhempia, jos Rummo ja kumppanit keksisivät itselleen uusia virikkeitä.
Ei tuskailla koko maailman asioita vaan keskityään siihen mihin itse pystytään vaikuttamaan.

Luen vai hatarasti sieltä täältä Rummon sekoiluja. Hänellä mielipiteet ja tunnelmat vaihtuvat vikkelään.
Miten he pärjäävä aikuisina, kun nuorena heistä osa pitää sijoittaa laitokseen lukkojen taakse? Tämä palsta voisi hieman auttaa vanhempia, jos Rummo ja kumppanit keksisivät itselleen uusia virikkeitä.
Ei tuskailla koko maailman asioita vaan keskityään siihen mihin itse pystytään vaikuttamaan.
Nuoret oireilevat koska "vastuullinen media" pelottelee lapsia ilmastonmuutoksen tuomalla maailmanlopulla.

rummomummomme peiliteoreilee

et onnistu ulkouttamaan itseäsi itsestäsi 🙄

Yhteistyössä