Aurinkoon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelikon äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelikon äiskä

Vieras
Aattelin kysästä kun paljon puhutaan nyt taas tosta auringon uv.säteilystä ja vaarallisuudesta yms.niin kun sitä itteäänkin(ainakin minä!)rasvailee ennen ulos lähtöä,niin miten on isojen koululaisten rasvauksen laita?? :o Mun on myönnettävä että kun ne tosta aamulla kouluun lähtee,niin eipä sitä tuu kyllä muistettua niille sanoa tai ite pistää rasvaa naamaan... :ashamed: Ja meillä ainaki ne painelee pihalla TOSI PALJON! =) Eri asia sitte kun tulee järvellä olon aika,niin kyllä sit tää äiskä viimestään muistaa rasvata lapsiaankin... :ashamed: =)

Ei meilläkään tuota koululaista rasvata.... Siis jollei mennä juuri veneelle, etelään tai jotain....
Tietysti riippuu paljon miten herkkä palamaan on. Tuntuu vain siltä, että nuo isommat on ulkona useemmin, eli saavat pohjarusketusta jo pitkin kevättä. Etteivät siis sillei enää palakkaan. En tiedä. Mutta näin meillä.

Meillä rasvataan kyllä koululaisetkin. Olen itse niin herkkä palamaan, joten kun rasvaan itsenikin aina, tulee rasvattua noi toisetkin. Välillä on naapurin poikakin jonossa... =)

Yhteistyössä