AURINKOKUNTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en yksinkertaisesti tajuu mix ihmiset pommittaa koko ajan sua Aurinkokunta??ei oo meinaa eka alotus aiheesta...ja mitä sitte jos olisittekin lestadiolaisia,ette herättäs lainkaan näin paljon huomioa palstalla...mutta kun ette oo ni aina löytyy kyselijöitä...mut laita ihmees profiiliin tuo tieto ni ei vaivaa enää läheskään niin montaa tuo asia.itse olisin valmis varmaan myös yhtä moneen lapseen,kolme tällä hetkellä ja vanhin 5v.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
mä en yksinkertaisesti tajuu mix ihmiset pommittaa koko ajan sua Aurinkokunta??ei oo meinaa eka alotus aiheesta...ja mitä sitte jos olisittekin lestadiolaisia,ette herättäs lainkaan näin paljon huomioa palstalla...mutta kun ette oo ni aina löytyy kyselijöitä...mut laita ihmees profiiliin tuo tieto ni ei vaivaa enää läheskään niin montaa tuo asia.itse olisin valmis varmaan myös yhtä moneen lapseen,kolme tällä hetkellä ja vanhin 5v.

Laitoin... joskin se ois pitänyt varmaan laittaa ekaksi tiedoksi, eikä tuonne loppuun...

Alkuperäinen kirjoittaja Äidiksi nuorena !!:
Kyl parasta et tekee lapset nuorena. Nuorena jaksaa kantaa sitä vastuuta.

Moni ison perheen lapsi lähtee varhain kotoa ja menee nuorena naimisiin. Psykologit on selittäneet tällaista käytöstä sillä että nuori ei ole saanut turvallisuutta eikä huomiota vanhemmiltaan riittävästi ja turvattomuuttaan sitoutuu - usien liian lapsellisena jotta voisi kantaa täyttä aikuisen vastuuta uudesta ihmisestä.

Kylähän se niin on että ihmisellä pitäisi olal selalinen aika jolloin opiskelee ammattiaan, on vastuussa vain omasta itsestään, hengeilee vähän kavereiden kanssa, katselee ympärilleen ja tutustu maailmana ja omaan itseensä. naimisiinmeno ja lapset on tarkoitetut aikuisille ihmisille, kun lapsi joutuu kärsimään jos vanhemmat on vielä teinejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äidiksi nuorena !!:
Kyl parasta et tekee lapset nuorena. Nuorena jaksaa kantaa sitä vastuuta.

Niinpä niin, mutta siinäkin saattaa tulla raha anteeksi eikun raja vastaan...

http://freepathways.wordpress.com/2009/09/13/raja-tuli-vastaan/

Yhteistyössä