Aurinkoihottumaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulloposti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun miehellä on joka kevät sama juttu ku alkaa aurinko paistaan ja T-paidan vetää päälleen. Ihoon tulee pieniä punaisia näppyjä jotka kutisee ihan mahottomasti. varsinkin kädet, niska ja korvat on ne mihin mun miehelle sitä tulee... ja jalkoihin jos on sattunu shortseja käyttään... suihkun jälkeen vaan rasvausta niin se helpottaa.

eli siis olen saanut aurinkoihottumaa. auts. ei oo kivaa.
varsinkaan ku kaikki muut paikat, missä ei oo aurinkoihottumaa kutisee hyttysten ja mäkäräisten pistoista..
on tämä kesä ihanaaa! (on oikeesti. näistä sivuilmiöistä en vain välittäis)

Mulla tulee sormiin pieniä vesikellontyyppisiä palluja jotka kutisee aivan mahdottomasti. Sit kun ne alkaa parantumaan, niin nahka kuoriutuu. :/ Ja nyt tuossa huomasin viikko sitten, että on ilmaantunu myös varpaisiin samanlaisia.

Joka hiton kesä sama homma! Lääkäritkään ei tiedä mitä ne on, sanoo vaan, että syö antihistamiinia.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Mulla tulee sormiin pieniä vesikellontyyppisiä palluja jotka kutisee aivan mahdottomasti. Sit kun ne alkaa parantumaan, niin nahka kuoriutuu. :/ Ja nyt tuossa huomasin viikko sitten, että on ilmaantunu myös varpaisiin samanlaisia.

Joka hiton kesä sama homma! Lääkäritkään ei tiedä mitä ne on, sanoo vaan, että syö antihistamiinia.

Auringosta ne tulee, mulla ihan samaa. lisäks muutenkin ihottuman peitossa.

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:

Auringosta ne tulee, mulla ihan samaa. lisäks muutenkin ihottuman peitossa.

Ei mulla muutoin ihottumaa ole, noi pallurat on vaan joka kesänen riesa.

Yhteistyössä