J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Silmälaput.Ei tule uni, ei.
Kuu on kauniin pyöryläinen - eikä anna nukkua.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24609631:miten se kuun muoto voi nukkumiseen vaikuttaaopcorn:
Sitten vielä eilisestä asti on ollut pieni jännitys päällä, että meneeköhän vedet hetkenä minä hyvänsä.
Järjellä ajateltuna se ei tapahdu vielä viikkoihin. Minkäs sille tunteelle mahtaa?
mun nukkumiseen kun ei vaikuta yhtään mitenkään mikään taivaankappale. aina nukuttaa yhtä hyvin. oli yö tai päivä :xmas:Kiitos, hyvin. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24609656:mun nukkumiseen kun ei vaikuta yhtään mitenkään mikään taivaankappale. aina nukuttaa yhtä hyvin. oli yö tai päivä :xmas:
Eikä välttämättä tapahdu täydellä kuulla. Osuuko la uudelle kuulle?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24609659:tuo 24 tunnin vuorokausijako vaan ei ole sopiva. joutuu nukkumaan millon sattuu väsyttämään kellonajasta riippumatta.
En oo tuota edes katsonut. Milloinkas on seuraava uusi kuu? Niin ja seuraava täysikuu?![]()
Iltalukemista.Ei tule uni, ei.
Kuu on kauniin pyöryläinen - eikä anna nukkua.
27. on uusikuu. 12. 10 täysi ja 26. jälleen uusikuu
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Iltalukemista.
Erikoinen ilmoitus lehdessä:
Vaihdetaan 50-vuotias vaimo kahteen 25-vuotiaaseen
Erikoinen ilmoitus lehdessä: Vaihdetaan 50-vuotias vaimo kahteen 25-vuotiaaseen | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Eipä osu kohdalle.
Tosin tuohon uuteen kuuhun voisi tähdätä. Todennäköisesti täysikuu osuu kuitenkin lähemmäs, jos ottaa veljestään mallia ja myöhästyy elämänsä ensimmäisestä "dead-linesta".
Katsotaan, kuinka käy. Kiireiseltä ei ainakaan tunnu tällä hetkellä.
Ei varmastikaan.
Viimeksi vaan vedet meni tunnin sisällä tulpasta, ja osa jälkimmäisestä tuli eilen. Se varmaan tuon tunteen on saanut aikaiseksi.
Nyt en jaksa edes vilkaista kunnolla, mutta eiköhän sinulle kuitenkin ensimmäisenä asia selviä... :saint:![]()
Eipä muuten ole varmistusta merkistään antanut vieläkään, vaikka pari ylimääräistäkin ultraa on erinäisistä syistä tehty. Salaperäinen tapaus, kuten veljensäkin.![]()
Joo, vasenta jalkaansa kyllä esittelee, mutta ei muuta.![]()