Saman kaavan mukaan
Olipa kaunis ilma tänään. Miten lie huomenna ja ylihuomenna?
Oliko hyvä?
hyvätä näyttää tänään täällä ainakinSaman kaavan mukaan
Oliko hyvä?
Alempana vesistön yllä upea sumupatja ja täällä ylempänä aurinko paistaa ja taivas on sininenMikä aurinko? Armoton hernerokkasumu.
mä en jaksa noita jatkuvia sanna sitä ja sanna tätä, mutta kirjoittakoot mitä kirjoittaa, onneksi niitä ei tarvii lukea.Ai? Minusta isoäidin aloitukset on harmittomia ja söpöjä. Ihan toista maata kuin Sanna sitä ja tätä öyh öyh -ketjut, joita ei vain jaksa.
Viisas valinta. Petteri Orpo sanoi jossain haastattelussa, että annetaan Sannan jatkaa elämäänsä. Aurinko paistaa iPad-ruudulleni ja paljastaa ruudun epäpuhtaudet vaikka puhdistan sen usein.mä en jaksa noita jatkuvia sanna sitä ja sanna tätä, mutta kirjoittakoot mitä kirjoittaa, onneksi niitä ei tarvii lukea.
no monesti oon nähnyt tuonkin mökkiketjun. liekö monella henkilöllä sama ongelmaViisas valinta. Petteri Orpo sanoi jossain haastattelussa, että annetaan Sannan jatkaa elämäänsä. Aurinko paistaa iPad-ruudulleni ja paljastaa ruudun epäpuhtaudet vaikka puhdistan sen usein.
Vein eilen jo vuosia vanhan adventtikalenterini roskiin, ja sen sisältä tipahti Leon-suklaapatukka. Olen jo joulutunnelmissa, ja kaupat ovat täynnä jouluaiheisia tavaroita etenkin sisustusliikkeissä. Seuraavaksi alan katsella uusimpia videoita ja kuvia lapsenlapsistani. Löysin netistä monta pain aux raisins-reseptiä.
Tällä viittaan palstan mökkiketjuista toiseen. Niitä on kaksi samalta kirjoittajalta vuoden välein.
No sepä Voi itsekseen hymähdellä etusivun otsikoille ja siirtyä eteenpäin. En nykyään jaksa enää avata suurinta osaa ketjuista. Paha mieli vain tulee kun ihmiset purkaa pahaa oloaan toistensa nokitteluun. Onneksi elämässä on muutakin. Kohta lähden ulkoilemaan kauniiseen syyssäähän. Illalla teatteriin.mä en jaksa noita jatkuvia sanna sitä ja sanna tätä, mutta kirjoittakoot mitä kirjoittaa, onneksi niitä ei tarvii lukea.
niinpä. vielä muutama tunti jasitten lähden viikonlopun viettoon ystävälleNo sepä Voi itsekseen hymähdellä etusivun otsikoille ja siirtyä eteenpäin. En nykyään jaksa enää avata suurinta osaa ketjuista. Paha mieli vain tulee kun ihmiset purkaa pahaa oloaan toistensa nokitteluun. Onneksi elämässä on muutakin. Kohta lähden ulkoilemaan kauniiseen syyssäähän. Illalla teatteriin.
Sama henkilö on kyseessä. Hän oli muistanut kirjoittaneensa vuosi sitten samasta aiheesta tällä palstalla. Alanpestä villatakkini edustaa, jossa huomasin tahroja.no monesti oon nähnyt tuonkin mökkiketjun. liekö monella henkilöllä sama ongelma
Saman kaavan mukaan
Oliko hyvä?
ja silti luetmä en jaksa noita jatkuvia sanna sitä ja sanna tätä, mutta kirjoittakoot mitä kirjoittaa, onneksi niitä ei tarvii lukea.
Nyt siellä loistaa sen loimut, joita revontuliksi on nimettyAurinko siis vankilaan!
Mä tykkään kans Isoäidin ketjuista.Ai? Minusta isoäidin aloitukset on harmittomia ja söpöjä. Ihan toista maata kuin Sanna sitä ja tätä öyh öyh -ketjut, joita ei vain jaksa.
Se korniisi on ylinnäTarua, wiki:
”Aukko, jonka halkaisija on 8,23 m, on rakennuksen ainoa valonlähde ja kattamaton. Marmorilattiassa on kaivo valoaukon alla keräämässä vettä, sillä aukosta sataa sisään. Alkuperäinen pronssinen korniisi on edelleen paikallaan koristamassa kattoikkunan sisäkehää.”
Mikä ongelma? Pakettitalojen takia ihmiset eivät osaa nykyään omaa mökkiään veistääno monesti oon nähnyt tuonkin mökkiketjun. liekö monella henkilöllä sama ongelma