Atte Kaleva unelmoi Helsingistä ilman kommunisteja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Hyvä Atte!
 

Hyvä Atte!
Äh, miksi nuo toimittajat eivät koskaan osaa kääntää asetelmaa toisinpäin ja kysyä kantaa siihen. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla miten Iiris Suomela olisi kertonut jämerästi tukkivansa vihapuhujan suun, kun joku vihreä kertoo toivovansa Helsinkiä ilman persuja.
 
vierailija
Ällöttävä ukko. Tämä Kokoomuksen sekoilu ja rivien rakoileminen ja PS:n kanssa kisailu johtanee siihen, että monet Kokoomusta äänestäneistä, etenkin naisista, äänestääkin Vihreitä, josta voi siis tulla suurin puolue Helsingissä, mitä se on joskus ollutkin. Itse asiassa tiedän jo naisia, jotka ovat päättäneet tehdä näin.
 
vierailija
Ällöttävä ukko. Tämä Kokoomuksen sekoilu ja rivien rakoileminen ja PS:n kanssa kisailu johtanee siihen, että monet Kokoomusta äänestäneistä, etenkin naisista, äänestääkin Vihreitä, josta voi siis tulla suurin puolue Helsingissä, mitä se on joskus ollutkin. Itse asiassa tiedän jo naisia, jotka ovat päättäneet tehdä näin.
ei kokoomus ole ennenkään saanu ääniä naisilta, ainaskaan nuorilta

eiran turkkimummot tietenkin erikseen
 
vierailija
Eiköhän kuka tahansa normaali ihminen toivo kommunistisen aatteen jäävän historiaan minne se kuuluukin.
Vasemmistoliiton kansanedustaja Anna Kontula sanoo olevansa kommunisti, siis maailman verisimmän aatteen kannattaja.


Mielestäni Anna Kontula on vaarallinen ääri-ihminen.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Ällöttävä ukko. Tämä Kokoomuksen sekoilu ja rivien rakoileminen ja PS:n kanssa kisailu johtanee siihen, että monet Kokoomusta äänestäneistä, etenkin naisista, äänestääkin Vihreitä, josta voi siis tulla suurin puolue Helsingissä, mitä se on joskus ollutkin. Itse asiassa tiedän jo naisia, jotka ovat päättäneet tehdä näin.
Mitä ällöttävää on ihmisessä joka ei halua Helsinkiin väkivaltaisia äärivasemmistolaisia?
 
vierailija
Vasemmistoliiton kansanedustaja Anna Kontula sanoo olevansa kommunisti, siis maailman verisimmän aatteen kannattaja.


Mielestäni Anna Kontula on vaarallinen ääri-ihminen.
Aika radikaali on, myönnettäköön, mutta hän tuskin lienee Atelle uhka, kun vaalipiiri on eri. Vai miten tämä liittyy pormestarikisaan?
 
vierailija
Kerropas missä tällaisten väkivaltaisten äärivasemmistolaisten toiminta näkyy ja miten muutenkin estät helsinkiläisiä asumasta Helsingissä, oli heidän aatemaailmansa mikä tahansa?
Sehän näkyy katuväkivaltana. Onhan jopa hallituksen ministeri väkivaltaisen antifan kannattaja ja hänen avustajista ainakin yksi.

Miten vasemmisto aikoo estää itselleen epämieluisan aatemaailman ihmisiä asumasta Helsingissä?
 
vierailija
Sehän näkyy katuväkivaltana. Onhan jopa hallituksen ministeri väkivaltaisen antifan kannattaja ja hänen avustajista ainakin yksi.

Miten vasemmisto aikoo estää itselleen epämieluisan aatemaailman ihmisiä asumasta Helsingissä?
Ok, kerro toki esimerkkejä, ihan mieluiten tuoreita.

Viimeinen lauseesi kuulostaa kyllä väitteeltä vailla pohjaa, mutta jos haluat vastauksen, niin kehotan ottamaan yhteyttä johonkin Vasemmiston edustajaan.
 
vierailija
Pystytkö petri muuten tänään pitämään palstakirjoituspäivän niin, ettei tule ylilyöntejä ja törkyviestejäsi poisteta? Onko nyt maltillisempi vaihe päällä?
 
vierailija
"Ei natseja Helsinkiin, ei natseja minnekään!"
No kuka sellaisia kaipaakaan? Sinä ilmeisesti?

Onkos nyt niin, että nyt kannatatkin Kokoomusta, kun niin kovin Kalevaa puolustat? Mihin Jussi unohtui? Toistaalta mahdatko edes Helsingissä äänestää. Minä en ainakaan, joten ei paljon vaikuta elämääni pormestarikisa siellä. Kirsin olisin kyllä mielelläni nähnyt pormestarina, vaikka en Kokoomusta äänestäkään.
 
vierailija
No kuka sellaisia kaipaakaan? Sinä ilmeisesti?

Onkos nyt niin, että nyt kannatatkin Kokoomusta, kun niin kovin Kalevaa puolustat? Mihin Jussi unohtui? Toistaalta mahdatko edes Helsingissä äänestää. Minä en ainakaan, joten ei paljon vaikuta elämääni pormestarikisa siellä. Kirsin olisin kyllä mielelläni nähnyt pormestarina, vaikka en Kokoomusta äänestäkään.
Kommunismi on verisempi aate kuin natsismi, mutta se ei tunnu sua haittaavan. Taidat itse olla kommunisti.
 

Yhteistyössä