Juu, mä oon kyllä ajatellut kovasti tuon tulokkaan mahdollisia allergioita, eipä niille oikein mitään mahda itse. Meillä on ""onnellisesti"" niin että miehen puolelta ei ole mitään allergioita ja sitten taas meikäläisellä on astmat, siitepölyallergiat, ruoka-aineallergiat, eläinallergiat, eli siis lähes kaikki mitä nyt vaan voi kuvitella. Eli vaavilla on sellai fifty-sixty todennäköisyys periä nää inhottavuudet vaikka rukoilenkin ettei näin käy.
Mä myös oon lukenut tuon maitohappobakteerien hyödyllisen vaikutuksen joten oon syönyt niitä ihan varmuuden vuoksi heti kun siitä kuulin eli jostain rv19 asti, nyt siis rv28. Mutta muuten ei voi tosiaan ku pitää sormet ja varpaat ristissä ettei vauva peris allergisia taipumuksia. Sen näkee sitten elokuussa.
Tuli vielä mieleen jotain kotikonsteja mitä voit kokeilla josko helpottais oloa. Eli mä oon syönyt myös säännöllisesti e-epakapseleita, niistä saa jotain hyödyllistä rasvaa kaiketi ja näin sisäisesti nautittuna se auttaa ehkä pikkiriikkisen verran ettei iho ole ihan niin kuiva. Sen vaikutuksen kyllä huomaa vasta ajan kanssa. Jos huomaa, mulla on auttanut vähän, ei toimi välttämättä kaikilla.
Ja noita rasvoja lisää, mä taas löysin jokunen tovi sitten sellasen ku Helosan. SIinä on desinfiointiainetta vähän mukana, oon saanut helpotuksen siitä jos iho on vähän tulehtunut. Se on kans tosi rasvainen. Ja mulla on kans kauhea kirjo muita perusvoiteita joita sitten vaihtelen koska kuten joku muukin sanoi ni tuntuu että tehoaa paremmin jos ei käytä yhtä ja samaa pitkään putkeen. Mulla käytössä siis Helosan, Aqualan, Aqualan L, Aqualan plus, Apo Base OIly creme, Essex.. Todellinen kotiapteekki..

Ja esim nänneihin mulla on Bebanthen kans auttanut. Ja sit jos iho on paremmassa kunnossa niin meikin alle mulla on Cliniquen voiteita.
Ja myös mulla aurinko auttoi hetkellisesti tooosi paljon, tossa ennen wappua otin arskaa ja vot kun oli iho heleässä kunnossa, täytyy toivoa että kohta päästäis taas auringon hoitavasta valosta nauttimaan. (vaikkakin sateet tuovat kyllä siitepölyjen suhteen helpotuksen..)
Että tämmöstä tänne.