atkinsin dietistä...

olen joskus netistä löytänyt juttua tästä dietistä, ja nämä ruokaohjeet, mutten löydä enään..eli voisko joku kertoa jos tietää mistä löytyisi?? Tai jos oikein tekemisen puute on, niin voit vaikka kirjoittaa nämä ruokajutskat ;) olisin hyvin kiitollinen!! :hug:
 
Tarkoittanet sitä pari viikon induktiota..? Noh, minä olin sillä kuutisen päivää ja se ei ollut mun juttu, liian rankka kun mä vielä yritän treenata juoksua niin ei jaksanut ei :/

Mutta pikaisesti tässä voin sanoa, että jos tuota harkitset, niin sen uusimman kirjan mukaan on "yleissääntö" ett 7,5dl salaattia päivässä (kurkkua, tomaattia, salaattia, paprikaa jne). TAI 5 dl salaattia JA 2,5 dl esim. keitettyä/höyrytettyä parsaa/kukkakaalta.

Lisäksi voit syödä 10-20 oliivia, puolikkaan avokadon ja max. 110g jotain kypsytettyä juustoa (esim. Emmental). Mä söin juustoa vain jotain 50g.

Proteiinia ja rasvaa päälle maun mukaan. TARPEEKSI, mut älä vedä ähkyä. Ei sokeroituja salaattikastikkeita eikä soijakastiketta, jossa vehnää.

Em. ihan pikaisesti kerrottu. Netistä lisää tietoa tai sit lainaa se Atkinsin uusin dieettikirja.

Niin ja vielä unehtui sanoa, ett juo paljon vettä. Vähintään 2l päivässä, mielellään enemmän.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2005 klo 17:42 Mie vaan kirjoitti:
Oon ollut Atkinsilla juhannuksesta lähtien eikä taida olla munkaan juttu. Hirveä ummetus koko ajan, kun ruokavaliosta puuttuu kuidut. Paino ei paljoa pudonnut, mutta senttejä hyvin lähtenyt.
Niitä kuitujahan voi ripotella sapuskan sekaan. Atkinsin mukaan ne eivät vaikuta veren sokereihin. Eli mäkin laitoin ruokalusikallisen pari jauhelihaan kun tein pihvejä, korvaavat korppujauhon siinä samalla :)

Ootko sinä ihan sillä hh 20g/vrk potkinut näin kauan! Vaude. Minä yritän nyt pysytellä tässä "hyväkarppauksessa" Zonen ohjeiden mukaan. Mun hiilarit on jossain 80-90g tuntumassa. Tulee ihan itsekseen, kun jättää pois perunan ja pastan. Paino mulla on nyt tän reilun viikon aikana tippunut vain kilon verran, senttejä ei yhtään oo lähtenyt. Mutta emmä laihduttamassa sinänsä olekaan, 4kg haluaisin pois, mut ei niillä oon hengen hätä :)
 
eukko
8 viikkoa takana ja -9kg.... hiilareita tulee syötyä päivässä noin 60g... en syö leipää , enkä perunaa, enkä pastaa ja en mitään missä on sokeria. hyvin paino putoaa ja olo on loistava. Tämä on kyllä minun juttuni! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 19:38 Tyhmä kirjoitti:
Mitä ovat kuidut, joita ripotellaan sapuskan sekaan?
Osta vaikka vehnäleseitä tai kauraleseitä. Sydänystävä-tuotemerkillä myydään. Ne näyttää (ja maistuu) ihan sahanpurulta, mutta saavat vatsan toimimaan vähän pehmeämmin :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 11:43 eukko kirjoitti:
8 viikkoa takana ja -9kg.... hiilareita tulee syötyä päivässä noin 60g... en syö leipää , enkä perunaa, enkä pastaa ja en mitään missä on sokeria. hyvin paino putoaa ja olo on loistava. Tämä on kyllä minun juttuni! :)
Oi, hienoa! Josko mullakin ne muutamat sitkaat kilot sit tippuis vaikka syönkin vähän enemmän hiilareita kuin sinä.. Kiinteytymistä mie kyllä lähinnä oottelen, mutta kai se tulee siinä sivussa :)
 

Yhteistyössä