Atelier Goldner Schnitt Oy - hyvä verkkokauppa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen tilannut äidilleni pari kertaa (äitini plus 60), hyvin toimi! Piti palautuksen takia soittaa, kysyin neuvoja ja sain ystävällistä palvelua, että siitä vaan kokeilemaan. Taisi äitinikin tykätä vaatteista :) Tykkäsi muistaakseni housuista kovin!

Tilasin viime perjantain 7 tuotetta ja keskiviikkona tuli kirje, etteivät pysty kaikkia toimittamaan. Todellisuudessa eivät pysty toimittamaan mitään. Kuuden tuotteen kohdalla on maininta "pyritään toimittamaan". Katsoin, että edelleen kuitenkin pystyy näitä tuotteita netistä tilaamaan. Ei taida olla ihan firmalla prosessit hallussa. Huijausta, koska alkavat tutkia tuotteen laatuvaatimuksiakin, vasta kun tehdään tilaus, näin tilaamaani seitsemännen tuotteen kohdalla. Nyt odotan tuleeko tilaamiani tuotteita ollenkaan. Toimitusvaikeudet tuntuvat kirjeestä päätellen olevan pääosassa.

Äitinini ja minä olemme ostaneet aiemmin melko usein. Kaupanteko päättyi kuitenkin siihen, kun ostamani melko kalliin duffelitakin vetoketju hajosi kolmannella käyttökerralla. Ei siinä mitään, tätähän sattuu...Mutta: ollessani yhteydessä AG:hen, sieltä ilmoitettiin, että minun pitää kustannuksillani postittaa takki tutkittavaksi Saksaan, lupasivat toimittaa osoitteen. Sanoin, että osoite on turha, en postita painavaa lähetystä sinne. Parempi siis ostaa paikallisista kaupoista"

Vanha ketju, mutta kommentoinpa sen verran, että olisi varmaan kannattanut ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. Tuotteiden myyjä kun on kuitenkin suomalainen yritys ja heillä on käsittääkseni näin myös velvollisuus hoitaa reklamaatiot heidän kauttaan ostetuista tuotteista. Tämä liike nyt on puljannut aina vähän kaiken kanssa, joten ei sinällään yllätä.

Äitini tilasi äsken kaksi puseroa ,joita luvattiin kaksi yhden hinnalla eli kaksi
maksoivat 39,90 euroa. Postissa tuli vain yksi ja tilaajapalvelu sanoi,että
luetteloon tuli virhe, jolle he eivät tee mitään. Ja lisäksi piti saada 10 euron
alennus, kun vastasi 14 pv aikana. Sitä ei annettu, vaan voivoteltiin,että
tilaus matkasi postissa yli 14 vrk. Eli se pantiinkin postin viaksi. Äitini
tiesi yhden muunkin ystävän. jolle kävi aivan samoin. Eli tuntuu olevan
ihan huijausta kaikki, mitä luvataan. En suosittele ostopaikaksi !!

Valitettavasti vähän samanlaisia kokemuksia viime aikoina, ennen tuntui toimivan paremmin. Jostain kuulin että ovat siirtäneet toiminnat pois Suomesta ja hoitavat nyt ulkomailta. Tällä voi olla jotain vaikutusta heikentyneeseen palveluun. Pitänee olla varovainen, varsinkin jos tulee jotain selvitettävää.

Atelier Goldner Schnitt Oyverkkokaupan taso laskenut ja toiminta ala-arvoista. Tilausvahvistuksiin ei voi luottaa,loppusumma ei ole tilauksen mukaisesti sama, tekevät omia säätöjä.

Tilais jonka maksutavaksi oli valitti lasku vaihtui postiennakoksi.
Jännittää maksaa ennakkoon, kun lukenut täältä muiden ongelmista. Mites jos tuleekin palautettavaa, saako takaisin?

Tilasin viime perjantain 7 tuotetta ja keskiviikkona tuli kirje, etteivät pysty kaikkia toimittamaan. Todellisuudessa eivät pysty toimittamaan mitään. Kuuden tuotteen kohdalla on maininta "pyritään toimittamaan". Katsoin, että edelleen kuitenkin pystyy näitä tuotteita netistä tilaamaan. Ei taida olla ihan firmalla prosessit hallussa. Huijausta, koska alkavat tutkia tuotteen laatuvaatimuksiakin, vasta kun tehdään tilaus, näin tilaamaani seitsemännen tuotteen kohdalla. Nyt odotan tuleeko tilaamiani tuotteita ollenkaan. Toimitusvaikeudet tuntuvat kirjeestä päätellen olevan pääosassa.

Olen tilannut Atelier AGS:ltä toistakymmentä vuotta vaatteita ja useimmiten on pelittänyt. Valitettavasti on parin viime vuoden aikana toimitusvaikeuksia ja vaatteiden laadun taso heikentynyt. Ei aavistustakaan, mistä johtuu mutta olen aina tilannut laskulla vaikka se maksaakin ja palautanut epäkelvot takaisin. Tähän mennessä se on pelittänyt ainakin.

Olen ollut ainakin 10 vuotta asiakkaana, enkä ole kohdannut milloinkaan mitään vaikeuksia.

Yhteistyössä