Asuuko kukaan Vantaan vuokra-asuntojen asunnossa? **tietämätön**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nirppu83

Jäsen
29.03.2008
116
0
16
Huomenia kaikille..

jos joku sattuu asumaan vantaan vuokra-asunnoilla niin mitkä on hyviä alueita? Ilmeisesti Kartanonkoski/Pakkala on ainakin suosittuja alueita, mutta onko muita hyviä/turvallisia/rauhallisia jne... mistä kannattaisi asuntoa hakea?
Kertokaa mielipiteitä =)

Kartanonkoskella on uusia kerrostaloja. Eivätkä kovin kalliita, mutta Pakkalan puolella olevat Krakankujan kerrostalotovat kai puoli ilmaisia. Ne on ihan karseita ulkoakin ja elämä aika levotonta. Paljon maahanmuuttajia, joten elämä saattaa olla värikästä. Sama koskee Nissasta.
Mikkolassa on levotonta (paljon alkoholisteja ja muuta levottomuutta).

Täällä asutaan! :wave:
Kartanonkoskella siis. Kivaa aluetta ja suht kohtuu vuokra mun mielestä, mitä vois olla. Pakkalan puolelta en suosittele sitä vanhaa Pakkalaa (Krakankuja jne). Uusi Pakkala on sitä aluetta, joka on heti sitä Jumboa vastapäätä. :)

Toivottavasti jostain kuitenkin tärppäis asunto :|
Se kartanonkoski olis kyllä tosi hyvä paikka jos sinne pääsisi, varsinkin kun on ilmeisesti melko lapsiystävällistä aluetta. Pitäkää mulle peukkuja aunnon saannin suhteen. Olen menettänyt Helsingin kaupungin kanssa toivoni... en ole siellä todellakaan ainut kiireellinen hakija. Olis kiva päästä alueelle jossa paljon muita nuoria lapsiperheitä. Itselleni syntyy poika lokakuussa ja mielellään tutustuisi muihin mammoihin. Tällä hetkellä ystäväpiirissä ei oikein lapsia ole.

RAJAKYLÄ! Ihana paikka varsinkin lapsiperheille! Ja sit on Varisto, Askisto, Hakkila.. Mutta välttäkää ihmeessä länsimäkeä, hakunilaa, ilolaa ainakin! Erittäin värikästä porukkaa ja illat on hmm...aikas levottomia!

juu onhan noissa varmasti hyvät ja huonot puolensa joka paikassa.. ja jos meinaa sellaista koloa etsiä missä ei maahanmuuttajiin törmää niin pitää olla jo aika kaukana kehä3:lta :|
mitä siihen päiväkotipaikkaan tulee niin se ei minua harmita kun lapsi tulee kuitenkin menemään stainer päiväkotiin, ainakin toivottavasti. Juu, en oikein kestä sellaisia alueita jossa saa pelätä juoppoja ja varoa kaikenlaista.. juopot yleensä hyvin vaarattomia, mutta lapsista varmasti pelottavia.

Yhteistyössä