Asuuko kukaan Lumikintiellä Helsingin Roihuvuoressa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Punahilkantiellä oon muutama vuosi sitten asunut ja on ihanaa seutua. Muutama hassu juoppo on ollut siinä vähän kauempana, mutta ne oli jotain vanhoja mummoja eli ei haitannut yhtään :)) Eli suosittelen!
 

Yhteistyössä