Minä 24 ja mies 26, kun laina otettiin. Heti kun opiskelut ohi ja töissä. Tällä hetkellä lainaa pitää maksaa vielä 10v, mutta talon rakennus on alkamassa ja tarvitaan lisää lainaa, joten en tiedä maksettu, toivottavasti joskus..
Oltiin 30 ja 36 kun laina otettiin ja ollaan 45 ja 51, kun laina on maksettu pois. Hui sentään. Mutta eiköhän tässä tule vielä asunnonvaihto eteen ja laina-aika pitene tuostakin
Minä olin 21 ja mies 26 kun otettiin tämä nykyinen laina. Nyt ollaan muuttamassa ja otetaan lisää lainaa. Nyt ollaan minä kohta 25v ja mies on 28v ja kun laina on maksettu, mies on 53 ja mä 50v. Näin siis tämän hetkisillä tiedoilla, mutta tulevaisuudessa, kun mulla on kokoaikainen työ, lyhennetään hieman isompaa kk erää.
Mä en tajua, millä rahalla ihmiset maksaa lainat noin nopeasti pois; ei onnistu meidän perheen tuloilla =/. Eli lainaa ottaessa oltiin 26 ja 30 ja maksuaika toisessa lainassa on 18 vuotta ja toisessa 30 v. Tosin nuo taas vähän pitenee, kun tässä tällä hetkellä olen äitiyslomalla/hoitovapaalla, niin maksamme lainoista pelkkiä korkoja.